Gå til innhold

Hva skal man gjøre i morgen`?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

20

• tonie

6

• Katt-ja

1

• siameser

1

Mest aktive i denne tråden

Ååå, nå har jeg mistet lommeboka igjen. Kvalifiserer det som et sprell? Den var fin og i skinn...

Hm. Etter nøye vurdering har jeg kommet fram til at det kommer an på hvor morsomt på en skala fra en til ti du hadde det før du mistet den. Over seks godkjennes som sprell:)

Hm. Etter nøye vurdering har jeg kommet fram til at det kommer an på hvor morsomt på en skala fra en til ti du hadde det før du mistet den. Over seks godkjennes som sprell:)

Da var det stryk. Men du, mens du er her, kan du hjelpe meg med en huskeregel for noe som er lite, lilla og bustete som heter "Ageratum houstonianum". På det siste ordet har jeg Houston I have a problem..

Annonse

Da var det stryk. Men du, mens du er her, kan du hjelpe meg med en huskeregel for noe som er lite, lilla og bustete som heter "Ageratum houstonianum". På det siste ordet har jeg Houston I have a problem..

Ageratum houstonianum. Det var jo en søt en.

Agere dum: Houston I have a problem!

Og så: Kødda! Alt går strålende;)

Takk. Agere dum var lurt. Setningen som begynte med kødda skjønte jeg ikke hvordan henger sammen.

Det var bare tull. Han bare agerte dum og lot som han hadde et problem. Glemt å fylle romskipbensin, kanskje. Bare glem det, det var bare jeg som måtte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...