Gå til innhold

Svært plaget med blæren


Gjest Victoria_Therese

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria_Therese

I mange år nå har jeg vært plaget med blæren min. Det kjennes akkurat ut som blærebetennelse, men prøvene jeg har tatt sier at det er det ikke. Jeg kan også være plaget med en brunaktig utflod som lukter veldig sterkt. Legen jeg har snakket med angående blæren sier at det ikke er noe feil med meg, og at alt er som det skal være, at det er mange som har det slik. Men dette plager meg noe enormt. Jeg kan ligge våken om natten pga siven og trangen til å gå på do.

Utfloden har jeg ikke snakket med legen om. I mange år har jeg vært plaget, og motet meg endelig opp til å gå til lege før sommeren, men så finner hun ikke noe. Hun sa jeg hadde noe nedsunket livmor. Jeg kunne ta en ultralyd, men hva skal det være godt før.

Jeg orker ikke dette mer. Jeg sliter med psykiske problemer også, og dette går mye utover humøret mitt.

Er det noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det finnes andre sykdommer enn blærebetendelse som kan gi smertefull blære med hyppig vannlating (jeg går ut fra at det er det som er plagene dine).

Siden du har hatt disse plagene i lang tid, synes jeg at du bør få en undersøkelse hos urolog. (Men urologen kan neppe hjelpe deg med utflod fra skjeden - det må du få gynekolog til å finne ut av).

Vi må også være klar over at psykiske problemer kan gi seg utslag i kroppslige symptomer. Ikke sjelden er nettopp blæren et organ som ofte kan gi symptomer ved psykiske plager.-

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...