Gå til innhold

Rare symptomer

Gjest stoffskifte og symptomer

Anbefalte innlegg

Forstod det. Men jeg har det ubehagelig i halsen, selv om jeg har det andre. Skal få tatt de prøvene. Lyste i halsen med lommelykt og det er hvite prikker der, har hatt det før og da var jeg veldig dårlig psykisk. Hjalp ikke med pencelin, pleide å fjerne prikkene/klumpene med q.tips. Da ble det ganske store hull igjen, det er iallefall ikke psykisk.

De hvite klumpene på mandlene kan være matrester som setter seg fast i gropene i mandlene og de kan gi betennelser om de blir sittende lenge nok.

Etter at jeg fjernet mandlene har jeg vært helt fri for alt sånt halstull. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke fikk gjort det mye tidligere! :o)

Fortsetter under...

De hvite klumpene på mandlene kan være matrester som setter seg fast i gropene i mandlene og de kan gi betennelser om de blir sittende lenge nok.

Etter at jeg fjernet mandlene har jeg vært helt fri for alt sånt halstull. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke fikk gjort det mye tidligere! :o)

Var til spesialist for flere år siden, han sa det var ikke verdt det. Jeg kunne bli kvelt av mitt eget blod, for voksne folk blødde mer enn barn. Skulle skrive halsdagbok, men for meg var han et tilbakelagt stadie.

Var til spesialist for flere år siden, han sa det var ikke verdt det. Jeg kunne bli kvelt av mitt eget blod, for voksne folk blødde mer enn barn. Skulle skrive halsdagbok, men for meg var han et tilbakelagt stadie.

''Var til spesialist for flere år siden, han sa det var ikke verdt det. Jeg kunne bli kvelt av mitt eget blod, for voksne folk blødde mer enn barn.''

Jøss - det var da voldsomt til svartmaling av en spesialist! Man skal ha noen hos seg det første døgnet etter operasjonen da. Og operasjonsmetodene når det gjelder å fjerne mandlene er i dag meget skånsomme så jeg ville vurdert det en gang til om jeg var deg og var mye plaget med mandlene.

''Var til spesialist for flere år siden, han sa det var ikke verdt det. Jeg kunne bli kvelt av mitt eget blod, for voksne folk blødde mer enn barn.''

Jøss - det var da voldsomt til svartmaling av en spesialist! Man skal ha noen hos seg det første døgnet etter operasjonen da. Og operasjonsmetodene når det gjelder å fjerne mandlene er i dag meget skånsomme så jeg ville vurdert det en gang til om jeg var deg og var mye plaget med mandlene.

Har ikke lyst til det...

Men hvis legen sier det kun er mandlene så vet jeg det, klarer ikke stole på dem. Har vist seg gang på gang at jeg kan ikke det, for jeg er ingen i deres øyne. Skulle ønske jeg kunne bli noen en gang, kanskje de hadde tenkt "oi var det henne"?

Klump i halsen etter svineinfluensavaksinen?

Det stemmer ikke helt med tidpunktet når jeg fikk symtomene, så jeg kan nok ikke skylde på det ihvertfall :-)

Ingen i vår familie har fått noen problemer med vaksinen.

Hennes skjoldbrukskjertel fylte seg og tømte seg og hun fikk hjertebank og besvimte og var på legevakta flere ganger. Og hun var sinna, jeg kjente ikke jenta igjen. Tilslutt så ble det psykisk også, nei, det var kjipe greier.

Vi har arvelig høyt stoffskiftet i familien så det var det første hun tenkte på men så var det høyt og så var det lavt og hun fikk symptomer på begge deler. Så lurte de på om det var Grave's, men det var det ikke heller. Så ble det en virus og nå er stoffskiftet hennes normalt igjen. Jeg tror hun slapp og ta svineinfluensavaksinen andre gangen, den første gangen måtte hun og ville ikke. Jeg tok ikke vaksinen, med verken eldstemann eller minstemann fikk problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...