Gå til innhold

Msn og iMac, forskjeller.

Gjest Det lurer jeg litt på i natt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Fungerer msn funksjonen "show what I`m listening to" på iMac?''

Så lenge du bruker iTunes til avspilling, så fungerer det.

''Fungerer msn som normalt eller er der andre forskjeller( hvilke) på iMac?''

Ikke videochat, i alle fall gjorde ikke det tidligere. Den funksjonen der du kan bruke samme status (?) på MSN og Facebook finnes så vidt jeg husker ikke på Macversjonen. Får ikke sjekka det nå, har bare MSN på den bærbare, og bruker iMac nå.

Adium er en mye bedre live messengerklient for Mac, der kan du chatte både med MSN- og FBvenner i chatten. Det kan du vel i MSN for Windows også. Tror jeg, Adium har hatt det på årevis.

Gjest Det lurer jeg litt på i natt

''Fungerer msn funksjonen "show what I`m listening to" på iMac?''

Så lenge du bruker iTunes til avspilling, så fungerer det.

''Fungerer msn som normalt eller er der andre forskjeller( hvilke) på iMac?''

Ikke videochat, i alle fall gjorde ikke det tidligere. Den funksjonen der du kan bruke samme status (?) på MSN og Facebook finnes så vidt jeg husker ikke på Macversjonen. Får ikke sjekka det nå, har bare MSN på den bærbare, og bruker iMac nå.

Adium er en mye bedre live messengerklient for Mac, der kan du chatte både med MSN- og FBvenner i chatten. Det kan du vel i MSN for Windows også. Tror jeg, Adium har hatt det på årevis.

Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...