Gå til innhold

Hjelp, jeg tror det spøker her !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Else Bub

Må nok gi deg rett i at dette med stor sannsynlighet er noe overnaturlig. Jeg vil tippe at det opprinnelig er en bankeånd, som først har forsøkt å banke på døren din, men blitt tatt av vinden og feid inn gjennom nøkkelhullet. Det er ikke første gangen slikt skjer dessverre.

Så lurer du kanskje: "Men hvorfor er den i brannvarsleren min?". Og da spør jeg: "Hvorfor ikke i brannvarseleren din?".

Kanskje det er mange nervøse energier i heimen din om dagen? Bankeånder gjemmer seg ofte i elektriske apparater, og herjer så fælt med dem at elektronikk for milliarder av kroner går tapt hvert år. (Og dersom du trodde det, nei, reklamasjonsretten dekker ikke dette, så det hjelper ikke om brannvarsleren var kjøpt i går).

Jeg ville forsøkt å bytte brannvarsler eller slå opp i gule sider og finne en profesjonell ghostbuster du kan ringe og avtale en husrensing med. Lykke til!

Må nok gi deg rett i at dette med stor sannsynlighet er noe overnaturlig. Jeg vil tippe at det opprinnelig er en bankeånd, som først har forsøkt å banke på døren din, men blitt tatt av vinden og feid inn gjennom nøkkelhullet. Det er ikke første gangen slikt skjer dessverre.

Så lurer du kanskje: "Men hvorfor er den i brannvarsleren min?". Og da spør jeg: "Hvorfor ikke i brannvarseleren din?".

Kanskje det er mange nervøse energier i heimen din om dagen? Bankeånder gjemmer seg ofte i elektriske apparater, og herjer så fælt med dem at elektronikk for milliarder av kroner går tapt hvert år. (Og dersom du trodde det, nei, reklamasjonsretten dekker ikke dette, så det hjelper ikke om brannvarsleren var kjøpt i går).

Jeg ville forsøkt å bytte brannvarsler eller slå opp i gule sider og finne en profesjonell ghostbuster du kan ringe og avtale en husrensing med. Lykke til!

He he he! :-D

Annonse

Du er ikke alene:

:-). Hun fant nå alarmen i det minste :). Min har også vært stille i ca 2 timer nå, ihvertfall siden jeg kom hjem. Piper det en gang til så skal jeg kaste ut alle alarmene i morgen og se om det piper da også. Jeg har lett i skuffer, skap og alle steder, men finner ingen årsak til dette. Har ikke funnet spøkelset heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...