Gå til innhold

:o)


Ritva

Anbefalte innlegg

Dette har jo ingenting med dette forumet å gjøre, men jeg er så glad i dag. Jeg har lenge ønsket meg en hund. Jeg er oppvokst med hunder og ingen hvem som helst rase, men en terrier som heter West Highland. Heldigvis har jeg en mamma som også ønsker seg en hund. -Og i dag har hun endelig sagt ja fordi jeg ønsker meg en så inderlig, og hun gikk å trodde at jeg ønsket det på hennes vegne.

Å jeg er så glad og jeg gleder meg til å gå lange turer. Mamma og jeg skal _dele_ham da, men tror ikke det blir så vanskelig, vi bor i samme vei så han får jo bare 2 gode og kjærlige hjem:) Men dere må nok vente litt med å få oppfølging-innlegg da, det er en svært vanskelig rase å få tak i med god stamtavle, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:)

Men at han skal hete Whisky...det er det ingen krangel om:) Jippy!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Westie er en av mine favorittraser:-) Vi driver oppdrett av hunder (lapphunder og Pomeranian) så om du trenger gode råd er det bare å maile. Ønsker dere lykke til.

Mvh

Pusleline og Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Westie er en av mine favorittraser:-) Vi driver oppdrett av hunder (lapphunder og Pomeranian) så om du trenger gode råd er det bare å maile. Ønsker dere lykke til.

Mvh

Pusleline og Nico

Tusen takk, men du skjønner, jeg har hatt 3 stk. av den rasen under oppveksten. Så det er enten en _whisky_ eller ingen:-) men noen gode råd skal du ikke se bort i se fra jeg spør deg om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svinging

Kjære Ritva

Forstår gledesutbruddet ditt!

Har to hunder selv og tror ikke jeg hadde overlevd uten dem, de har hørt mye rart og jeg har gått meg til mange ganger uti marka med dem.

Nå er imidlertid gamlefar så dårlig at det er bare snakk om uker før siste reis til dyredoktoren. Vi har begynt å forberede barna på det og de ser det jo selv og. Men det er grusomt trist. (nå ser jeg jo at innlegget ditt handlet om glede....)

Sånn er livet og det er jo endel av det å ha kjæledyr. Vi har jo en vilter unghund og en doven skogskatt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, Ritva! For en strålende nyhet! Skjønner godt at du er i godt humør i dag!

Dette blir fint for dere begge to, eller alle tre! Da kan du regne med at tante Grete kommer på inspeksjon! Forresten, det er jo livsfarlig, det kan jo være svært smittsomt. Jeg som ønsker meg sånn en hund...

Løveklem :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer da vennen! du fortjener virkelig den hunden du har ønska deg..!

ville benytte annledningen til å takke deg for alt du har gjort for meg.. (og pingla) vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg.. er deg evig takknemlig..!!

*kjempeklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så koselig da :) Er 100 % sikker på at den hunden vil få to kjempefine hjem :)

Jeg har også lyst på hund, men er dessverre allergisk :-/

Dere får kose dere masse med den firbente vennen deres når den kommer i hus da :)

*Go'klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...