Gå til innhold

Skolesekk.

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Tror du bør maile ham umiddelbart dersom det skal være håp om at du får operasjonen omtrent på det tidspunktet du ønsker. Tiden går fort nå...

Står på lista over ting jeg skal gjøre i morgen. :o)

Hadde en liste i dag som er krysset ut, ny i morgen. Jøss, jeg har jo virkelig blitt strukturert i det siste. Håper det varer! ;o)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

10

• Lillemus

3

• Kalevaala

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror du bør maile ham umiddelbart dersom det skal være håp om at du får operasjonen omtrent på det tidspunktet du ønsker. Tiden går fort nå...

Very well, jeg fant jo ingen mail på han, men jeg ringte poliklinikken og de sendte beskjed. Så kryss fingrene litt for meg i dag. :o)

Jeg lurer også på om jeg skal kontakte RH med denne livmoren, siden de er de som har stått for de fleste operasjonene, så det må da være noe råd å hente mtp på hva jeg skal gjøre. Hva tenker du?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1314349806' post='4635575]

Very well, jeg fant jo ingen mail på han, men jeg ringte poliklinikken og de sendte beskjed. Så kryss fingrene litt for meg i dag. :o)

Jeg lurer også på om jeg skal kontakte RH med denne livmoren, siden de er de som har stått for de fleste operasjonene, så det må da være noe råd å hente mtp på hva jeg skal gjøre. Hva tenker du?

Jeg mener at det beste i slike situasjoner er å sette seg ned å skrive brev. Synes du skal sammenfatte situasjonen - både mht det medisinske og skole - og så kan du jo evt. sende kopi av brevet til legen på RH slik at han også er informert.

Skrevet

Jeg mener at det beste i slike situasjoner er å sette seg ned å skrive brev. Synes du skal sammenfatte situasjonen - både mht det medisinske og skole - og så kan du jo evt. sende kopi av brevet til legen på RH slik at han også er informert.

Ja, jeg kan skrive brev. Nå har jeg ikke så god erfaring med brevene som de har mottatt fra meg og om meg før, men håper jo på at jeg har bare vært max uheldig.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1314352388' post='4635617]

Ja, jeg kan skrive brev. Nå har jeg ikke så god erfaring med brevene som de har mottatt fra meg og om meg før, men håper jo på at jeg har bare vært max uheldig.

Jeg har hatt svært god erfaring med slike brev. Har da vektlagt på en saklig - men tydelig - måte å få fremmet mine synspunkter/ønsker.

Det som er spesielt i din situasjon nå, er at du forsøker å komme i gang med utdanning. Etter mange år med kun sykdom og "passivitet", bør helsevesenet være interessert i å legge til rette for at du kan komme inn i et mer normalt og aktivt liv. Du har ventet lenge på løsninger nå.

(Regner med at du skjønner at jeg ikke kritiserer deg når jeg bruker betegnelsen passivitet. )

Skrevet

Jeg har hatt svært god erfaring med slike brev. Har da vektlagt på en saklig - men tydelig - måte å få fremmet mine synspunkter/ønsker.

Det som er spesielt i din situasjon nå, er at du forsøker å komme i gang med utdanning. Etter mange år med kun sykdom og "passivitet", bør helsevesenet være interessert i å legge til rette for at du kan komme inn i et mer normalt og aktivt liv. Du har ventet lenge på løsninger nå.

(Regner med at du skjønner at jeg ikke kritiserer deg når jeg bruker betegnelsen passivitet. )

Jeg forstår at du ikke kritiserer ja, for det er ikke noe å kritisere. Jeg har jobbet så hardt, så lenge, for å få løsninger på bordet. Det har tatt tid, men jeg har gjort min del av jobben, av den grunn er jeg ikke bitter, eller hva jeg skal si. Sinna og frustert til tider over rot, surr og uenigheter blandt spesialister, ja, men allikevel har jeg jobbet hardt med mine mål, og hatt ett så godt liv som mulig.

Jeg får tygge litt på hva jeg skal skrive, og få sendt avgårde ett saklig og ryddig brev.

Det blir kanskje som hos NAV, mitt saklige brev om utdannelse var det ingen som gadd å lese. ;o)

Nå kom sola, så da er det fint å sette seg ut med en kaffekopp sammen med bikkja, fundere på formuleringer i brevet.

Skrevet

Altså, jeg har nok gjort mye som kan kritiseres, he he, men akkurat her har jeg stått ganske hardt på. :o)

Ha ha, jeg har gjort brølere som det synger etter, men jeg har jobbet mot målene, med noen snublinger underveis. (som i dag da jeg forsov meg, blæh.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...