Gå til innhold

Flaut for kvinner å kjøpe Vi Menn?

Anbefalte innlegg

Gjest fruitcake
Skrevet

Husk at det finnes husstander med personer av begge kjønn, felles økonomi og felles handlekurv.

Jeg har jobbet i kiosk i en fjern fortid og hørt mange unnskyldninger for å kjøpe f.eks. konfekt, pocketbøker eller de "styggeste" mannfolkbladene. Vi Menn tror jeg aldri noen gadd å unnskylde seg for å kjøpe.

Unnskylde seg for å kjøpe konfekt? Da har det vel gått lit for langt.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

7

• morsan

6

• trollemor;o)

2

• Spenol(1)

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest luftslott
Skrevet

Jada, jeg både kjøper og leser ViMenn innimellom. Interessante artikler, bilstoff, gadgets og sånt, damene tar ikke så mye plass i bladet. Ikke det minste flaut å kjøpe! Nja, kunne skkert blitt flaut om jeg samtidig kjøpte kondomer, glidemiddel og "wank-wipes" ;-)

Skrevet

Det der er bare unnskyldninger. Når menn kjøper tamponger, er det noe galt et sted.

Du mener han burde sette foten ned hvis samboeren skriver noe sånt på handlelappen? Hvor usedelig er det egentlig å ha mensen?

Synes du jeg burde nekte å kjøpe barberskum eller herreshampo?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du mener han burde sette foten ned hvis samboeren skriver noe sånt på handlelappen? Hvor usedelig er det egentlig å ha mensen?

Synes du jeg burde nekte å kjøpe barberskum eller herreshampo?

Ja, det syns jeg. Det burde ikke være lov for kvinner å kjøpe slikt. Kan jo oppmuntre dem til å bli lesbiske, liksom.

Skrevet

Det der er bare unnskyldninger. Når menn kjøper tamponger, er det noe galt et sted.

Kvinner har faktisk mensen enten du liker dette eller ikke :-). Mannen min har kjøpt bind til meg mange ganger. Jeg regner med at kassadamen tror det er til meg og ikke til han selv? :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kvinner har faktisk mensen enten du liker dette eller ikke :-). Mannen min har kjøpt bind til meg mange ganger. Jeg regner med at kassadamen tror det er til meg og ikke til han selv? :-)

Det får bli opp til kassadamen.

Syns det lukter dragqueen med én gang jeg da!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det får bli opp til kassadamen.

Syns det lukter dragqueen med én gang jeg da!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe, deg om det ;)

Skrevet

Unnskylde seg for å kjøpe konfekt? Da har det vel gått lit for langt.

Jeg fikk i hvert fall lange utredninger om hvem som skulle ha disse eskene og hvorfor. Noen var i tillegg påfallende opptatt av innholdet, selv om de skulle gi bort konfekten...

Men dette var på 70-tallet, før det ble forbudt å spise sukker.

Jeg hørte litt av hvert når folk kjøpte mye røyk på én gang også. Som om jeg brydde meg om hvorvidt de skulle røyke dem selv eller fordelt på hvor mange dager...

Gjest fruitcake
Skrevet

Jeg fikk i hvert fall lange utredninger om hvem som skulle ha disse eskene og hvorfor. Noen var i tillegg påfallende opptatt av innholdet, selv om de skulle gi bort konfekten...

Men dette var på 70-tallet, før det ble forbudt å spise sukker.

Jeg hørte litt av hvert når folk kjøpte mye røyk på én gang også. Som om jeg brydde meg om hvorvidt de skulle røyke dem selv eller fordelt på hvor mange dager...

Ojda. :) Image is everything! Jeg har aldri før tenkt på å unnskylde meg om jeg kjøper sjokolade, men det skal jeg jammen begynne med. Legge ut om innholdet, og hvor feit jeg hadde blitt om jeg skulle spise sjokoladen selv, og ikke gi den bort. En kan jo unnskylde seg for det meste, og det kan jo bli ganske underholdende etterhvert.

Skrevet

Jeg ville ha syntes det var mye mer flaut å kjøpe Se og Hør og Her og Nå:-)

Skrevet

Nei, jeg kjøper ikke ukeblader lenger. Syns det er utrolig lite spennende. Ellers trenger det vel ikke være flaut å kjøpe vi menn? Det kan jo tenkes at det er til mannen din.

Men å kjøpe Se&hør ol blader, DET er flaut.

Skrevet

Nei, jeg kjøper ikke ukeblader lenger. Syns det er utrolig lite spennende. Ellers trenger det vel ikke være flaut å kjøpe vi menn? Det kan jo tenkes at det er til mannen din.

Men å kjøpe Se&hør ol blader, DET er flaut.

Se og Hør ja. hihi.. det satt ei same på bussen her om dagen og rev av plasten på det ene seoghøret etter det andre. Bladde oppslukt, og hevet brynene, måpet, osv til det hun så... Morsomt å observere bak solbrillene :-)

Skrevet

Tror jeg har kjøpt Vi Menn en gang for lenge siden pga av et eller annet som det stod om i akkurat det bladet. Men jeg ville ikke synes det var flaut å kjøpe det.

Kikker gjennom bladet av og til om jeg finner det på et venterom eller hos andre.

Skrevet

Nei det har jeg aldri kjøpt.

Når det er sagt er jeg enig med den som sa at det ville vært flauere med Se og Hør.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt det, men anser det ikke som flaut å gjøre det :)

-På Dol av og til
Skrevet

Kjøper ikke. Men hadde gjort det uten å bli flau:-)

Skrevet

Jeg kjøper det ikke, men har lest det en del tidligere, synes det er mye interessant der. :o) Og hvorfor det skulle være flaut skjønner jeg virkelig ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...