Gjest nordlenningen Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Ja, det syns jeg. Det burde ikke være lov for kvinner å kjøpe slikt. Kan jo oppmuntre dem til å bli lesbiske, liksom. Fasken så du raller! 0 Siter
Icora Panter Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg kjøpet ofte Vi menn, og er ikke flau. Tror heller menn tenker det er positivt 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe Vi Menn, men jeg er ikke så interessert i dette magasinet (heller). Men blar gjerne i det hos tannlegen! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Se og Hør ja. hihi.. det satt ei same på bussen her om dagen og rev av plasten på det ene seoghøret etter det andre. Bladde oppslukt, og hevet brynene, måpet, osv til det hun så... Morsomt å observere bak solbrillene :-) hahaha, ser det for meg... 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 ''Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut.'' Tror du alle lesbiske ser maskuline ut? Hva tenker du hvis du ser en mann kjøpe bind eller truseinnlegg? ''Hva tenker du hvis du ser en mann kjøpe .... truseinnlegg?'' At han er ivrig fotballspiller, kanskje? ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg så de hadde noen av dem på bilverkstedet. Av det jeg så mens jeg ventet på bilen, så synes jeg artiklene var litt "skolestil skrevet i 6. klasse"-nivå, blandet med "Lisa fra Jessheim er 18 år, singel og viser deg alt". Det var ikke noe som fristet til gjentakelse. Ikke Lisa heller! :knegg: Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg kjøper Her og Nå hver uke. De har en veldig bra tv-oversikt, men ellers er det som står der helt uinteressant. De burde heller bare gitt ut tv-guiden. Jeg har aldri skjønt behovet for å kjøpe S&H mm for å få oversikt over TV-programmer. Det trykkes da i avsiene, både morgen og kveld. Og nå med digitalboks har vi jo kjempegod oversikt over programmene der også. 0 Siter
tonie Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Næsj. Jeg hadde blitt flau av å kjøpe Pondus, tror jeg. Vi Menn, der er det vel færre puppedamer enn i et vanlig dameblad? 0 Siter
Gjest nordlenningen Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe Vi Menn, men jeg er ikke så interessert i dette magasinet (heller). Men blar gjerne i det hos tannlegen! ''Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe Vi Menn, men jeg er ikke så interessert i dette magasinet (heller). Men blar gjerne i det hos tannlegen!'' Hva slags tannlege er det du går til? 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 ''Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe Vi Menn, men jeg er ikke så interessert i dette magasinet (heller). Men blar gjerne i det hos tannlegen!'' Hva slags tannlege er det du går til? En tannlege som egentlig har litt for lite blader som passer å titte i den korte tiden man er der. Det er mest bøker (!) og National Geographic! ;-) 0 Siter
Gjest nordlenningen Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 En tannlege som egentlig har litt for lite blader som passer å titte i den korte tiden man er der. Det er mest bøker (!) og National Geographic! ;-) ''En tannlege som egentlig har litt for lite blader som passer å titte i den korte tiden man er der. Det er mest bøker'' Praktisk hvis man blir sittende å vente lenge. 0 Siter
Angustia Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Næsj. Jeg hadde blitt flau av å kjøpe Pondus, tror jeg. Vi Menn, der er det vel færre puppedamer enn i et vanlig dameblad? Hehe, Pondus er vel harmløs Ellers er jeg enig i at "nymotens jenteblader" eksponerer vel så kropps- og sex-stereotypier som Vi Menn, og målgruppa til førstnevnte er desto meir sårbar / lettpåvirkelig for denne type lektyre... 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 ''En tannlege som egentlig har litt for lite blader som passer å titte i den korte tiden man er der. Det er mest bøker'' Praktisk hvis man blir sittende å vente lenge. Min tannlege var så presis at jeg sjelden rakk å lese noe som helst :-) Jeg sier var, for nå er hun pensjonert og jeg har ennå ikke så mye erfaring med hun som overtok. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Ja, det finner jeg ikke flaut overhode 0 Siter
laban Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 ''Hva tenker du hvis du ser en mann kjøpe .... truseinnlegg?'' At han er ivrig fotballspiller, kanskje? ;-) ;-) Lurer på hva slags innlegg birken-syklistene har i buksene. 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 ;-) Lurer på hva slags innlegg birken-syklistene har i buksene. *he he* Hørte en påstått sann historie for noen år siden, om en som skulle sykle Trondheim - Oslo, og hadde hørt dette damebindtrikset. Han misforsto imidlertid og tok det på med limsida mot kroppen.... 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 ''Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe Vi Menn, men jeg er ikke så interessert i dette magasinet (heller). Men blar gjerne i det hos tannlegen!'' Hva slags tannlege er det du går til? Sikkert en som kjøper sånn bladpakke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.