Gå til innhold

Lyst til å overraske mannen med hotell el.

Anbefalte innlegg

Gjest kona til Karl
Skrevet

Har lyst til å ta med mannen på overnattingstur et eller annet sted. Spa-hotell eller noe i den duren. Kanskje noe mer moro? Med aktiviteter.. helikopter-tur, rappelering el. Har dere forslag til hva vi kan gjøre? Er snakk om en overnatting (har baby, så vil max være borte et døgn). Vi bor i Oslo så bør ikke være lenger å kjøre enn to timer. Han er glad i å fiske.. Leie båt et eller annet sted? Vil i hvert fall ha en middag og litt vin et hyggelig sted. På forhånd takker for svar. :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Mannen din vil helt sikkert ikke på spa, hvis ikke han tviler på legningen sin, da...

Gjest Monicaen
Skrevet

Mannen din vil helt sikkert ikke på spa, hvis ikke han tviler på legningen sin, da...

For noe tull! Mange menn syns det er deilig å få massasje. Og de er trygge nok på seg selv til å nyte det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

For noe tull! Mange menn syns det er deilig å få massasje. Og de er trygge nok på seg selv til å nyte det.

Trygge nok på at de ikke er ordentlige menn, ja...

Gjest annlovinda
Skrevet

Mannen min hadde satt veldig pris på SPS og hotell.

Og nei - han er ikke homofil for det

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Mannen min hadde satt veldig pris på SPS og hotell.

Og nei - han er ikke homofil for det

Litt, så! :-P

Gjest Monicaen
Skrevet

Litt, så! :-P

Jeg begynner å tro at du faktisk mener det, ikke bare er ute etter å provosere. I så fall har du et veldig snevert selvbilde som utelukker deg fra mange ine aktiviteter. Med mindre du mener at du er homo/bifil.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg begynner å tro at du faktisk mener det, ikke bare er ute etter å provosere. I så fall har du et veldig snevert selvbilde som utelukker deg fra mange ine aktiviteter. Med mindre du mener at du er homo/bifil.

Jeg er desverre bare ute etter å provosere! :-)

Gjest Monicaen
Skrevet

Jeg er desverre bare ute etter å provosere! :-)

Det hadde vært morsommere om du svarte at du var bifil ;-)

Skrevet

Holmsbu Spa er ikke langt unna Oslo. Ikke Farris bad heller. Kjempefine spahoteller begge to!

Gjest individer er forskjellige
Skrevet

Mitt inntrykk etter flere av dine innlegg, er at du kanskje selv er i tvil om din legning. Siden du har et så krampaktig bilde av hvordan menn skal være.

I virkeligheten er hver eneste mann et unikt individ, faktisk.

Gjest Monicaen
Skrevet

Holmsbu Spa er ikke langt unna Oslo. Ikke Farris bad heller. Kjempefine spahoteller begge to!

Farris bad i Larvik har veldig bra Spa-avdeling, og greie hotellrom. Men for all del, ikke spis lunsj eller middag der. De vet ikke hva service er. Det tar en evighet å få maten, og når den endelig dukker opp, er den ikke spesielt god.

mrs_knowitall
Skrevet

Dagaliopplevelser.no

Ikke no særlig spa, men hvis mannen er en friskus kommer han til å digge overraskelsen selv om tanginnpakning, sjokolademaske og napping av øyebryn utgår :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...