Gå til innhold

Facebook "people you may know"

Anbefalte innlegg

Gjest ikke denne gangen

Det har kommet en person på facebook nå som stadig foreslås for meg som venn. Vi har veldig mange felles venner og kjente, men det er ikke aktuelt å bli "venn" med henne.

Hun får selvsagt opp meg som forslag til venn også - og spørsmålet er: kan jeg reservere meg fra dette? Vil ikke skjule meg fra personen, bare unngå å dukke opp i margen på facebooken hennes hver eneste gang hun er på....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368992-facebook-people-you-may-know/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke denne gangen

Du kan vel sette opp at hun ikke skal ha tilgang til deg på FB i det hele tatt under brukerkonto et sted.

Jeg vet, men vi har så mange felles venner og bekjente at hun vil raskt se at det bare er hun som ikke kan se meg der....

Hm, fjortis, jeg vet.

Jeg vet, men vi har så mange felles venner og bekjente at hun vil raskt se at det bare er hun som ikke kan se meg der....

Hm, fjortis, jeg vet.

Hvordan hun kan se hva de andre ser er for meg en gåte. :D

Nå hun ikke vil se noe du gjør på FB vil ho vel tro du ikke er der lenger? Ho vil jo ikke se hva du poster til felles venner heller om du blokkerer henne. Er det ikke sånn det fungerer, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...