Gjest Pyttan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Hvordan gradbøye: Tragic, Popular, fabolous, good, serious, small, delicius, careful. Positiv, komaprativ, suprelativ er de gradene det skal bøyes i. 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 good better best, så setter du more og most foran de andre. More famous, most famous. 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 good better best, så setter du more og most foran de andre. More famous, most famous. Small aner jeg ikke hvordan man bøyer plutselig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 good better best, så setter du more og most foran de andre. More famous, most famous. Ikke helt - det heter jo small - smaller - smallest også. ) 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 good better best, så setter du more og most foran de andre. More famous, most famous. Tragic, tragicere and the tragiest?`Superlativ skal det stå THe foran. Så mye vet jeg. Men jeg aner ikke hvordan ordene bøyes. Jeg er ikke så god i engelsk. 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Tragic, tragicere and the tragiest?`Superlativ skal det stå THe foran. Så mye vet jeg. Men jeg aner ikke hvordan ordene bøyes. Jeg er ikke så god i engelsk. MORE tragic. MOST tragic. 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 more - most Tragic, Popular, fabolous, serious, delicius, careful. good - better - best small - smaller - smallest 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 more - most Tragic, Popular, fabolous, serious, delicius, careful. good - better - best small - smaller - smallest med the foran the most ...... , the smallest, the best 0 Siter
Line Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Du har sikkert fått svarene under her, men jeg orker ikke lese dem... Tragic, more tragic, most tragic Popular, more popular, most popular fabulous, more fabulous, most fabulous good, better, best serious, moer serious, most serious small, smaller, smallest deliciuos, more delicious, most delicious careful, more careful, most careful 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.