Gå til innhold

underlig sak


Gjest svevende

Anbefalte innlegg

Gjest svevende

hei. Lurer veldig på følgende...;

Har i lengre tid ( 1/2-1 år, to år?) hatt en følelse av at noe glir opp mot/oppunder/over nederste ribbein på høgre side når jeg bøyer meg (fra liggende stilling på ryggen; omtr. som ved sit-ups.) Hvordan jeg først la merke til dette: hørte "dump klikkelyd" når jeg bøyde meg( slik som nevnt over)Denne lyden er sterkere noen ganger. Dersom jeg har spist mye er det nok at jeg sitter rett opp og ned og puster, så er den der.

"hjelpeopplysning": på grunn av store problemer med knær m.m har jeg ikke vært særlig fysisk aktiv(utover det å gå) på ca 5 år nå (er nå 20, kvinne)

Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Dessverre - jeg får ingen tanker om hva dette kan være.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...