Gå til innhold

Er Haakon kjerringstyrt?

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpeogtrøste
Skrevet

Sitter og ser på programmet om Haakon og Mette Marit nå, og blir bare helt matt. Har alltid hatt sansen for henne, men Haakon virker jo helt dominert og forsagt stakkars?

Skrevet

Jeg har også sett på programmet - og er ikke enig. Jeg synes de er så flotte, både hver for seg og sammen - moro å se :-)

Synes de ser ganske balansert ut.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Sitter og ser på programmet om Haakon og Mette Marit nå, og blir bare helt matt. Har alltid hatt sansen for henne, men Haakon virker jo helt dominert og forsagt stakkars?''

I motsetning til deg, så tror jeg de matcher hverandre nærmest perfekt!

Begge har vokst med oppgavene sine, og kanskje Mette-Marit mest av alle;)

Gjest fruitcake
Skrevet

Trøste og hjelpe, sier jeg også. Er det mulig å leve i et forhold uten å være kjerringstyrt? :D

Skrevet

Jøss så ulikt vi oppfattet det? Jeg syns de virket utrolig jevnbyrdige, samkjørte og hyggelige jeg :)

Skrevet

Jeg er overhodet ikke enig med deg. Jeg synes de fremstår som et harmonisk og samkjørt par, med glimt i øyet. Jeg tror de har det godt sammen og det var (selvsagt) helt riktig at kronprinsen skulle få den livsledsageren han elsket.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Bedre det enn faren som ser alkoholisert ut!

Gjest quicksand
Skrevet

Nu er De slem! Dette er majestetsfornærmelse!

Skrevet

Synes de var søte jeg. :o) Men han var litt stivere og mer tilbakeholden enn jeg hadde ventet og hun sprudlet mye mer. Men at han virket kjerringstyrt er jeg overhodet ikke enig i!

Gjest pointless
Skrevet

Den var stygg, men jeg måtte le... *slemme meg*

Skrevet

Jeg er helt uenig med deg. Jeg synes de virker veldig likeverdige i forholdet, to sterke flotte mennesker, som er et godt eksempel for mange. Skulle gjerne møtt en sånn mann jeg!

Gjest Hulderen
Skrevet

Du er nedstemt ;-)

Jeg fikk også et godt inntrykk av begge. Syns de virker veldig likeverdige og harmoniske. Haakon gjorde et modig og riktig valg.

Skrevet

Du er nedstemt ;-)

Jeg fikk også et godt inntrykk av begge. Syns de virker veldig likeverdige og harmoniske. Haakon gjorde et modig og riktig valg.

Kunne ikke vært mer enig. De er et kjempeflott par:-) Rent temperamentsmessig er de forskjellige, tror jeg, men de utfyller hverandre veldig godt.

Godt og se en slik kjærlighet:-)

Skrevet

Jeg synes det ser ut som de fremdeles er nyforelsket. De har et flott blikk når de ser på hverandre. :-)

Skrevet

For meg så det ut som de godtok og respekterte den forskjellen de hadde i personligheter, og snakket om det med et glimt i øyet. Samtidig som de innrømte at det av og til var irriterende. Akkurat som hos alle andre par. Selvfølgelig. Bare at de to her tror jeg har det mye bedre etter ti år enn mange andre par har. Heldiggriser!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...