Gjest hjelpeogtrøste Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Sitter og ser på programmet om Haakon og Mette Marit nå, og blir bare helt matt. Har alltid hatt sansen for henne, men Haakon virker jo helt dominert og forsagt stakkars? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg har også sett på programmet - og er ikke enig. Jeg synes de er så flotte, både hver for seg og sammen - moro å se :-) Synes de ser ganske balansert ut. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 ''Sitter og ser på programmet om Haakon og Mette Marit nå, og blir bare helt matt. Har alltid hatt sansen for henne, men Haakon virker jo helt dominert og forsagt stakkars?'' I motsetning til deg, så tror jeg de matcher hverandre nærmest perfekt! Begge har vokst med oppgavene sine, og kanskje Mette-Marit mest av alle;) 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Trøste og hjelpe, sier jeg også. Er det mulig å leve i et forhold uten å være kjerringstyrt? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jøss så ulikt vi oppfattet det? Jeg syns de virket utrolig jevnbyrdige, samkjørte og hyggelige jeg 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg er overhodet ikke enig med deg. Jeg synes de fremstår som et harmonisk og samkjørt par, med glimt i øyet. Jeg tror de har det godt sammen og det var (selvsagt) helt riktig at kronprinsen skulle få den livsledsageren han elsket. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Bedre det enn faren som ser alkoholisert ut! 0 Siter
Gjest quicksand Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Bedre det enn faren som ser alkoholisert ut! Nu er De slem! Dette er majestetsfornærmelse! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Synes de var søte jeg. ) Men han var litt stivere og mer tilbakeholden enn jeg hadde ventet og hun sprudlet mye mer. Men at han virket kjerringstyrt er jeg overhodet ikke enig i! 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Bedre det enn faren som ser alkoholisert ut! Den var stygg, men jeg måtte le... *slemme meg* 0 Siter
ekte nick Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Jeg er helt uenig med deg. Jeg synes de virker veldig likeverdige i forholdet, to sterke flotte mennesker, som er et godt eksempel for mange. Skulle gjerne møtt en sånn mann jeg! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Du er nedstemt ;-) Jeg fikk også et godt inntrykk av begge. Syns de virker veldig likeverdige og harmoniske. Haakon gjorde et modig og riktig valg. 0 Siter
Colette Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Du er nedstemt ;-) Jeg fikk også et godt inntrykk av begge. Syns de virker veldig likeverdige og harmoniske. Haakon gjorde et modig og riktig valg. Kunne ikke vært mer enig. De er et kjempeflott par:-) Rent temperamentsmessig er de forskjellige, tror jeg, men de utfyller hverandre veldig godt. Godt og se en slik kjærlighet:-) 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Jeg synes det ser ut som de fremdeles er nyforelsket. De har et flott blikk når de ser på hverandre. :-) 0 Siter
Cherry Lady Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 For meg så det ut som de godtok og respekterte den forskjellen de hadde i personligheter, og snakket om det med et glimt i øyet. Samtidig som de innrømte at det av og til var irriterende. Akkurat som hos alle andre par. Selvfølgelig. Bare at de to her tror jeg har det mye bedre etter ti år enn mange andre par har. Heldiggriser! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.