Gjest syttentretti Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Kjøpte meg en 50-mints frisk-sugarfree pastiller (de grønne). Og til min overaskelse er dte ingen innholdeklorasjon på esken. Jeg som reagerer dårlig på sorbitol får jo ingen inngormasjon derfra...Lurer på hvor de er produsert ,jeg kan ikke finne det.Sikkert mye annet de skulle ha innformert om også.. Klarer noen av dere å finne ut det for meg... For da sender jeg de en e-mail.Er jo en grunn at jeg har broblemer med maven ,Mulig det ligger der. Takk på forhånd. 0 Siter
-ssi Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Det skal være innholdsdeklarasjon på et nordisk språk på emballasjen (eller på hyllekanten hvis det er uinnpakket vare). Hvor er det du har handlet? 0 Siter
Gjest syttentretti Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Det skal være innholdsdeklarasjon på et nordisk språk på emballasjen (eller på hyllekanten hvis det er uinnpakket vare). Hvor er det du har handlet? Vet ikke om det er riktig og kalle det blikk eske jeg men ,han er forsegla med hard plast. En liten avlang grønn boks. har handla de på Narvesen her jeg bor. Det står kun 20kr,på hyllekanten ikke noe mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.