Gå til innhold

God helg folkens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i sør striregner det - og det har det jammen gjort mye denne sommeren. Jeg holder likevel krampaktig fast på sommeren, her jeg går rundt i sandaler, tights og sommerkjole...

I natt skal jeg og et barn eller to overnatte på hytta vår - i morgen skal vi ha dugnad der, og ellers blir vel helga ganske rolig, tror jeg. De to eldste skal i en bursdag hver - jeg må bruke noen timer på noe jeg ikke ble ferdig med på jobb denne uka - men ellers har vi ikke så mange planer.

Ønsker dere alle en god helg - i regn eller sol :-)

Skrevet

Høres jo ut som bra helgeplaner det :-)

Jeg for min del skal besøke familie imorgen og bli der til søndag. Også skal jeg glede meg over at jeg i dag fikk vite at jeg har kommet inn på skolen jeg har søkt på :D. Starter opp alt til mandag, så det blir spennende!

Skrevet

Høres jo ut som bra helgeplaner det :-)

Jeg for min del skal besøke familie imorgen og bli der til søndag. Også skal jeg glede meg over at jeg i dag fikk vite at jeg har kommet inn på skolen jeg har søkt på :D. Starter opp alt til mandag, så det blir spennende!

Oi - så spennende med ny skole!!!! Du får bruke helga til å glede deg til mandag :-))))

Gjest SMIRnøff
Skrevet

God helg, ja. Dette kommer til å bli en forrykende helg. Men samme faen, det vel. Får bare håpe jeg ikke dør av hjerteinfarkt.

Gjest andegakk
Skrevet

God helg, ja. Dette kommer til å bli en forrykende helg. Men samme faen, det vel. Får bare håpe jeg ikke dør av hjerteinfarkt.

''Dette kommer til å bli en forrykende helg.''

Hva er det du har planlagt?

Gjest ambrose
Skrevet

Været får vi ikke gjort noe med annet enn å gjøre det beste utav det :) God helg :)

Skrevet

Måtte bare more meg litt ved å la innlegget ditt bli oversatt flere ganger via translate.google, fra norsk til engelsk til tysk til dansk til spansk og til norsk igjen, og da fikk jeg dette:

''Her i sør til kampen regnet - og det absolutt gjør mye denne sommeren. Jeg er desperat i sommermånedene, her er jeg i sandaler, sokker og sommerkjole ...

På kvelden, og jeg har en sønn eller to netter i hytta vår - som er fremtiden frivillige, og ellers godt denne helgen ganske stille, tror jeg. De to eldste vil være en bursdag, alle - Jeg har et par timer på noe jeg ikke har fullført jobben bruker denne uken - men ellers har ikke mange planer.

Jeg ønsker dere alle en god helg - regn eller Sun :-)''

He he.... God helgt til deg også!

Skrevet

Måtte bare more meg litt ved å la innlegget ditt bli oversatt flere ganger via translate.google, fra norsk til engelsk til tysk til dansk til spansk og til norsk igjen, og da fikk jeg dette:

''Her i sør til kampen regnet - og det absolutt gjør mye denne sommeren. Jeg er desperat i sommermånedene, her er jeg i sandaler, sokker og sommerkjole ...

På kvelden, og jeg har en sønn eller to netter i hytta vår - som er fremtiden frivillige, og ellers godt denne helgen ganske stille, tror jeg. De to eldste vil være en bursdag, alle - Jeg har et par timer på noe jeg ikke har fullført jobben bruker denne uken - men ellers har ikke mange planer.

Jeg ønsker dere alle en god helg - regn eller Sun :-)''

He he.... God helgt til deg også!

Artig oversettelse! Lurte veldig på hvordan "kampen" kom inn i bildet - men det var altså "striden" i "striregnet" :-)

Ellers så ble det ingen hyttetur. Jeg var totalt utslått da jeg kom hjem fra jobb litt før seks, og lå to timer på sofaen og nøys og småsov og frøys.... Og eldstemann er blitt søkk forkjølet - så nå er det vel et eller annet på gang i heimen :-(

Men vi må på dugnad i morgen tidlig, mannen og jeg likevel.... i "kampregn" - ungene blir hjemme.

Koser meg med et glass vin, DOL og flott klassisk musikk på nrk 1 - :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...