Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Mitt lille tantebarn gror til og skal nå starte med "ordentlig" gym og ønsket seg gymtøy til sin 8 årsdag.

Hva slags tøy bruker de da helst? "Teknisk" tøy? Kari Traa? er det nøye med merker osv?

Kan jo spørre min søster, men artig om tante kan ordne opp selv;) Selv liker jeg veldig godt å handle treningstøy, men hva som er vanlig hos 8 åringer, nei det vet selv ikke tante;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369047-gymt%C3%B8y-til-3-klassing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ambrose

Kanskje litt på siden, men dog: på scandinavianlife.no får man kjøpt gavesett med navn på (badehåndkle og toalettmappe i god kvalitet) til ca 250, gymbag i god kvalitet får man også kjøpt (jeg har kjøpt skipsekken eller hva den nå heter igjen til ca 150,-). Populært!

Kanskje litt på siden, men dog: på scandinavianlife.no får man kjøpt gavesett med navn på (badehåndkle og toalettmappe i god kvalitet) til ca 250, gymbag i god kvalitet får man også kjøpt (jeg har kjøpt skipsekken eller hva den nå heter igjen til ca 150,-). Populært!

Ikke dumt - Tusen takk for tips:) Da vi ikke har barn selv, er det ikke alltid like lett å henge med;)

Vil tro det dreier seg om innegym (siden de kanskje ikke bytter om for utegym så tidlig).

Jeg ville sjekket om de skal ha innesko eller gymsokker (alle bør ha enten det ene eller det andre - en blanding er uheldig... :-))

Innesko har lys såle.

God bevegelighet er viktig. Om ungen er veldig aktiv, hyrer det lenge med t-skjorte og shorts.

Eller ei grei, myk joggebukse og t-skjorte, kanskje?

Merker er ikke farlig så tidlig, vil jeg tro.

Vil tro det dreier seg om innegym (siden de kanskje ikke bytter om for utegym så tidlig).

Jeg ville sjekket om de skal ha innesko eller gymsokker (alle bør ha enten det ene eller det andre - en blanding er uheldig... :-))

Innesko har lys såle.

God bevegelighet er viktig. Om ungen er veldig aktiv, hyrer det lenge med t-skjorte og shorts.

Eller ei grei, myk joggebukse og t-skjorte, kanskje?

Merker er ikke farlig så tidlig, vil jeg tro.

Takker og bukker:)

Gymsko ja... Sannelig, Hadde glemt at det fantes jeg. Selv hadde jeg rosa. :) Ikke dumt - jeg får spørre henne eller mor hva de bruker.

Annonse

Persille1365381127

Min 3. klassejente skal ha joggesko med såler som ikke setter merker og håndkle - ellers står vi ganske fritt til å velge hva hun skal ha gym i. Men jeg har tenkt å kjøpe treningstøy til henne slik at hun har et par faste plagg hun kan bruke til gym, og på den måten lære at hun skal tømme gymbagen, legge til vask osv.

Det blir nok antagelig helt vanlige tights fra h&m eller noe sånt, og et par treningstrøyer enten fra sporten eller fra h&m om de har.

Gjest Tatjana

Min 3. klassing har en adidas-treningsbukse, og bruker en t-skjorte til. H*n har også tilhørende genser til buksa. Buksa ligner på denne:

http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=951749&deptid=81&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Mitt barn nekter totalt å gymme i shorts. Det er ikke aktuelt.

Hvis du skal kjøpe gymsko så spør i en sportsbutikk, de vet hvilke typer såler som kan brukes innendørs.

Mine tre barn bryr seg ikke om merker. De liker helst grå joggebukser og T-skjorte...

Har du G-max i nærheten? Der har de nå flotte treningsdresser (Frank Shorter) til barn for 199 kroner :)

Tror ikke vi har G-max her. men kanskje jeg finner noe på nettet?

Takk for svar!

Min 3. klassing har en adidas-treningsbukse, og bruker en t-skjorte til. H*n har også tilhørende genser til buksa. Buksa ligner på denne:

http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=951749&deptid=81&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Mitt barn nekter totalt å gymme i shorts. Det er ikke aktuelt.

Hvis du skal kjøpe gymsko så spør i en sportsbutikk, de vet hvilke typer såler som kan brukes innendørs.

Takk for tips:)

Min 3. klassejente skal ha joggesko med såler som ikke setter merker og håndkle - ellers står vi ganske fritt til å velge hva hun skal ha gym i. Men jeg har tenkt å kjøpe treningstøy til henne slik at hun har et par faste plagg hun kan bruke til gym, og på den måten lære at hun skal tømme gymbagen, legge til vask osv.

Det blir nok antagelig helt vanlige tights fra h&m eller noe sånt, og et par treningstrøyer enten fra sporten eller fra h&m om de har.

Takk for tips. Lurte litt på slile tights, men var litt usikker om de brukte det når de er så små, eller om det var mer joggebukser.

:)

Annonse

Persille1365381127

Takk for tips. Lurte litt på slile tights, men var litt usikker om de brukte det når de er så små, eller om det var mer joggebukser.

:)

De bruker begge deler tror jeg. Dette handler vel mer om at hun vil ha tøy som er dedikert til gym, og det spiller ikke så stor rolle om det ser slik eller sånn ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...