Gå til innhold

Angst....

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er en 18 år gammel gutt som sliter så sinnsykt med angst og har gjort det i flere år nå... Syns bare det blir verre etter som tiden går... Sliter med alle slags angsttyper egentlig... Når jeg er alene, tenker jeg ofte på døden, farlige sykdommer og lignende, og er redd for at jeg skal få det eller noen av mine nærmeste... Av og til blir jeg så redd at jeg blir kvalm og kaster opp...

Huff, er så fortvilet... aner ikke hvordan jeg skal bli frisk... Jeg skjønner ikke helt hvordan en psykolog kan gjøre meg frisk... hva gjør en psykolog egentlig? Sitter han ikke bare å snakker med deg..?

Er så redd for at jeg skal måtte slite med dette hele livet... aner absolutt ikke hva jeg skal gjøre... tør bare liksom ikke si til noen at jeg har sånn angst, og derfor blir det heller ikke til at jeg begynner hos psykolog... Men tenk om psykologen ikke greier å gjøre meg frisk uansett? ...

Takk, Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36906-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...