Gå til innhold

Urinlekkasjer ved urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Hva kommer det av at det er så ufattelig vanskelig å holde på vannet enkelte ganger under en urinveisinfeksjon?

Symptom nr 1, er jo at en stadig må tisse og at det da som regel bare kommer noen dråper. Men svært ofte rekker jeg ikke fram til tooalettet tidnok før disse dråpene allerede havner i trusa :-( Jeg har aldri problemer med å holde på urinen ellers!

Jeg er bare 23 år og vurderer allerede å gjøre innkjøp av Tena Lady!

Hva kommer det egentlig av at det er mye vanskeligere å holde på urinen ved uvi??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369083-urinlekkasjer-ved-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, men det er helt vanlig. :o) Kanskje kroppen har det så travelt med å prøve å bli kvitt den "forurensede" urinen at den bare pøser på uten å bry seg om den har kommet seg på do eller ikke. :o)

Høres jo egentlig ut som en ganske logisk forklaring det ja ;)

Gjest Shira :o)

Kroppen, dvs urinblæren vil kvitte seg med bakteriene, og det raskt. Kroppen er laget slik, støter ut det som ikke er bra, som f.eks ved omgangsyke.

Det er grunnen. Det hjelper om du drikker rikelig med vann for å tynne ut urinen, men det er kjipt mens det står på. Få behandling for UVIen, det er jo det beste.

Nå kan Tena Lady kjøpes på matbutikk, og er jo greitt å ha mens det står på som verst.

God bedring! :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...