Gå til innhold

Er det forskjell på renserier?

Anbefalte innlegg

Det er et renseri i nærheten av der jeg bor, og jeg har vel levert klær til rens der ca 5 ganger. Hver gang jeg leverer noe til rens har jeg blitt møtt med oppgitte kommentarer fra hun som jobber der om at "dette blir nok ikke bra" " vi kan prøve men vi får definitivt ikke bort alle flekkene" "tja litt bedre kan det bli men ikke forvent mer enn det" osv. Og riktignok har de aldri klart å få klærne til å se 100% ut igjen. Vi snakker ikke om uvanlig mye eller merkelige flekker.

Så, er det forskjell på renserier? Altså kan det hende jeg heller burde prøve meg hos et annet renseri? Eller er det sånn at dersom et renseri ikke klarer å få klærne rene så klarer ingen det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369155-er-det-forskjell-p%C3%A5-renserier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke peiling på om det er forskjell på renseriene når det gjelder resultatet, men jeg vet ihvertfall at jeg aldri har opplevd slik oiing og uffing som du har opplevd. Har alltid fått tilbake rens som har vært i den skjønneste orden - flekkene er borte og plaggene er OK.

Jeg ville prøvd et annet renseri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...