Gå til innhold

Healer på Catosenteret?

Anbefalte innlegg

at senteret har gitt dem opp kanskje? Eller at deres håp kanskje ligger i å bli healet?

Jeg tenker også på at mennesker med store skader kan risikere å bli ruinert hvis de velger det som videre behandlingsform. En healer kan gi dem falske forhåpninger, noe som kan gi dem en real nedtur etterhvert.Kanskje tenker de som prøver dette, at opptreningen ikke får første prioritet lenger, hvis det kan vise seg at healeren kan behandle deres plager på lang eller kort sikt?

Hva folk velger rent privat er jo en egen person beslutning. Jeg vet også om noen har fått god hjelp av healer. Jeg synes derimot det blir helt feil å skulle invitere en healer, og introdusere det som en slags behandlingform på et opptreningssenter. Der har man vel nok å tenke på mht til egen behandlingsplan.

synes

Enig i alt du skriver i dette innlegget :-)

Fortsetter under...

at senteret har gitt dem opp kanskje? Eller at deres håp kanskje ligger i å bli healet?

Jeg tenker også på at mennesker med store skader kan risikere å bli ruinert hvis de velger det som videre behandlingsform. En healer kan gi dem falske forhåpninger, noe som kan gi dem en real nedtur etterhvert.Kanskje tenker de som prøver dette, at opptreningen ikke får første prioritet lenger, hvis det kan vise seg at healeren kan behandle deres plager på lang eller kort sikt?

Hva folk velger rent privat er jo en egen person beslutning. Jeg vet også om noen har fått god hjelp av healer. Jeg synes derimot det blir helt feil å skulle invitere en healer, og introdusere det som en slags behandlingform på et opptreningssenter. Der har man vel nok å tenke på mht til egen behandlingsplan.

synes

Enig.

Jerg synes det er fint (om det stemmer) at Catosenteret (som jeg ikke vet noe om) samarbeider med en healer. Ofte vil ikke medisinere i Norge ha nole å gjørfe med alternative terapeuter.

Den kjente norske haleren Henry Glittenberg (1917-2002) levde mesteparten av sirtt voksne liv i England. Han samarbeidet med et sykehus i England; han ble tilkalt når pasienter ønsket det. Det var forskjellen på England og Norge, mener jeg han sa i et intervju i en avis en gang.

synes

Helt enig.

Gjest alvende

''Jeg har akkurat lest ferdig boken" vekk meg når det er over" av Live Landmark. Det handler om hennes liv som tidligere ME-syk. ''

Hva synes du om boken, og hva synes du om henne?

Jeg synes LL er uspiselig og provoserende. Hun skrev nok boka først og fremst for å få flest mulig desperate syke til å ta LP-kurs hos henne.

Gjest alvende

Ja, jeg har lest endel blogger, både hennes og de som er "mot" henne - dessuten har jeg henne som venn på Facebook, og den hallelujahstemningen er der hele tiden...

Det er nesten så en får dårlig samvittighet for å være syk selv, det er jo sikkert bare fordi jeg ikke er positi nok...

Statusoppdateringene hennes er til å få mark av. Smil.

Annonse

Statusoppdateringene hennes er til å få mark av. Smil.

''Statusoppdateringene hennes er til å få mark av. Smil.''

Huff, det er høyst sannsynlig at det er JEG som har problemer, men jeg kjente jeg ble en smule irritert bare av at du skrev *smil* her nå;-) Huff og huff... Ille at man skal klage på et menneske som bare er posivtivt og har klart å snu livet sitt så til de grader som LL (påstår) hun har klart, men jeg klarer ikke å la være heller...

Gjest alvende

''Statusoppdateringene hennes er til å få mark av. Smil.''

Huff, det er høyst sannsynlig at det er JEG som har problemer, men jeg kjente jeg ble en smule irritert bare av at du skrev *smil* her nå;-) Huff og huff... Ille at man skal klage på et menneske som bare er posivtivt og har klart å snu livet sitt så til de grader som LL (påstår) hun har klart, men jeg klarer ikke å la være heller...

Jeg er kjent for å være positiv, men dette positivitetstyranniet til LL gjør meg dritprovosert. Smil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...