Gjest solino Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Hei, kanskje noen her som jobber i bank, evt. vet dette: jeg holder på å bytte bank. Har bestilt visa-kort til et par nye kontoer. Ca hvor lang tid etter man har mottatt kortene skal det ta før pin-kodene kommer ettersendt? Gått over en uke nå, synes det er lenge og begynner å lure på om noe kan ha skjedd med posten. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Det går nok fort en 7-14 dager. Har du ikke fått noe etter 14 dager, så ringer du banken 0 Siter
Tralla Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Sikker på at du får koden i posten? De siste gangene har jeg skulle hentet den i nettbanken. Hvis ikke var en uke i lengste laget ja. 0 Siter
Gjest solino Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Sikker på at du får koden i posten? De siste gangene har jeg skulle hentet den i nettbanken. Hvis ikke var en uke i lengste laget ja. Ja, er sikker på at det skal komme i posten. 0 Siter
Gjest solino Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Det går nok fort en 7-14 dager. Har du ikke fått noe etter 14 dager, så ringer du banken Ok, så det kan ta såpass lang tid. Er stressende å ikke ha mulighet til å bruke visa-kortet selv om min slunkne konto nok har veldig godt av å få hvile seg en stund. Nettbanken er oppe å går da:-) 0 Siter
-ssi Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 I min forrige bank fikk jeg koden før kortet... Da jeg byttet bank måtte jeg logge meg inn i nettbanken for å finne koden der. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Ok, så det kan ta såpass lang tid. Er stressende å ikke ha mulighet til å bruke visa-kortet selv om min slunkne konto nok har veldig godt av å få hvile seg en stund. Nettbanken er oppe å går da:-) He, he - rimelig frustrerende med kort som ikke kan brukes, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.