Gå til innhold

Selge mitt sølv og gull, hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk at nettsteder som gullvekten og lignende, kun betaler etter renhet og vekt. Har du bestikk og smykker som du vil selge, kan det være mange privatpersoner som er ute etter nettopp slike objekter du har, og vil sannsynligvis gi deg mer enn gullvekten. Mange som samler, og de er som regel villig til å betale for objektets navn, historie, utseende etc. i tillegg til vekt, og innholdet av gull og sølv.

Jeg vil derfor anbefale deg å selge privat, f.eks. i rubrikkannonser eller på auksjon.

Gjest gullhår i røva

Søren at jeg solgte mitt hos gullsmeden her,

der ga de bedre pris om man byttet i noe nytt, men jeg ville ikke det da, så fikk bare 169 for smykket mitt, kunne fått 3-400 på gullvekten.

Men skeptisk til å sende inn, tenk om du ikke får penga. Dessuten er vel frakten dyr, må jo sendes rekommandert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...