Gjest snart London Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Finnes det (eller det gjør det helt sikkert) noen store husholdningselektronikk-kjeder i England (London) alla Elkjøp? Og i så fall hva heter disse kjedene? Og hva med noe som kan likne på Kid Interiør e.l? 0 Siter
Sør Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Det finnes nok flere, men prisene er nok ikke stort billigere enn i Norge, og hvis noe går galt med apparatet, så er det mer komplisert å bytte. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest snart London Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Det finnes nok flere, men prisene er nok ikke stort billigere enn i Norge, og hvis noe går galt med apparatet, så er det mer komplisert å bytte. Med vennlig hilsen Men jeg skal flytte dit så derfor er det enklere å kjøpe laptop, tv osv der:) Jeg vet om PCWorld.. men that's it. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 http://www.dixons.co.uk/gbuk/index.html Denne kjeden tilsvarer Elkjøp her (Eies av Dixons), og finnes i London. 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Men jeg skal flytte dit så derfor er det enklere å kjøpe laptop, tv osv der:) Jeg vet om PCWorld.. men that's it. Hvis du skal kjøpe datamaskiner et annet sted enn Norge, så husk at du ikke får tastatur med norske bokstaver heller da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.