Gå til innhold

Sulten...

Gjest hva spiser dere..?

Anbefalte innlegg

Gjest hva spiser dere..?

Jeg har jobbet et år i utlandet der vi hadde varm lunsj hver dag. Deilig! Nå har jeg kommet tilbake til arbeidsplassen i Norge, der det går i brød og salat til lunsj. (Det er ikke lagt opp til å lage mat der - må ta med hjemmefra.) Merker at jeg har problemer med å venne meg til dette kostholdet igjen - jeg føler meg bestandig sulten. Blir sulten et par timer etter lunsj og er sulten hele ettermiddagen selv om jeg tar meg frukt, vann og te ved jevne mellomrom. Når jeg så kommer hjem er jeg helt utsultet og ender opp med å lage noe raskt og enkelt. I tillegg til at det er slitsomt merker jeg at konsentrasjonen er mye lavere pga jeg er sulten.

Hva gjør dere? Er det sjanse for at jeg kan venne meg til det norske kostholdet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369308-sulten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...