Gå til innhold

91,90,- for en pakke med sigaretter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye koster smuglersigarettene fra kiosk?

400 for en kartong tror jeg. Jeg fikk i hvert fall tilbud gjennom en venninne. Men de har nok ikke ditt merke. Du vet hva jeg røyker, billigrøyk... og det var Prince og Marlboro det var snakk om.

400 for en kartong tror jeg. Jeg fikk i hvert fall tilbud gjennom en venninne. Men de har nok ikke ditt merke. Du vet hva jeg røyker, billigrøyk... og det var Prince og Marlboro det var snakk om.

Nemlig. Har glemt at det er en svartebørs i Oslo.

Annonse

Snus synes jo ikke. Det er ikke nødvendig å ha den under overleppa selv om det er in også for jenter nå.

''Snus synes jo ikke. Det er ikke nødvendig å ha den under overleppa selv om det er in også for jenter nå.''

Under overleppa er det i alle fall _meget_ synlig! Og det er lite som er så stygt som snusleppe.

Det må ha vært før krigen det.

Jeg solgte tobakksvarer i 1977. Da var prisen 10% av den som omtales her.

Det kostet 9,30 (det fantes fem- og tiøringer da) for de fleste typer sigaretter, 10,50 for rulletobakk. Jeg jobbet i en matbutikk der alt var ørlite billigere, så der var prisene 9,10 og 10,35.

Men så var da også timelønnen for å være ekstrahjelp i butikk godt under 20 kr., selv om man hadde fylt 18 år...

''Snus synes jo ikke. Det er ikke nødvendig å ha den under overleppa selv om det er in også for jenter nå.''

Under overleppa er det i alle fall _meget_ synlig! Og det er lite som er så stygt som snusleppe.

Jeg er helt enig i det og jeg kjefter på dattera mi. Men hun har nå sluttet for ørtende gang og denne gangen har hun klart det i 18 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...