Gå til innhold

Det hender så mangt...

Anbefalte innlegg

...ikke bare på Hovedøen en midtsommernatt, men også på Langøyene en sensommernatt!

En svensk kvinne har rykket inn en annnonse i dagens aftenutgave av Aftenposten der hun etterlyser Jørgen som kom ut til Langøyene i kano en dag i august 2009, og som overnattet i telt der ute:

''Jeg trenger å komme i kontakt med deg - jeg har nemlig noe som er litt ditt''

Datteren er nå et drøyt år gammel.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4215025.ece

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369317-det-hender-s%C3%A5-mangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, litt av en historie!

Får håpe hun finner ham og han finner sin datter. Og at vi får høre resten av historien :-).

''Og at vi får høre resten av historien :-).''

Ikke minst! ;-)

Lurer på om det sitter en sjokkskadet Jørgen et sted i Oslo nå.... HUN har jo tross alt visst om dette i to år nå, mens han har sikkert ikke ofret tanken på barn en tanke siden da.

Og så lurer jeg på om noenhver av menn rundt omkring nå grubler på muligheten for at de også kan ha barn de ikke vet om rundt omkring. ;-)

''Og at vi får høre resten av historien :-).''

Ikke minst! ;-)

Lurer på om det sitter en sjokkskadet Jørgen et sted i Oslo nå.... HUN har jo tross alt visst om dette i to år nå, mens han har sikkert ikke ofret tanken på barn en tanke siden da.

Og så lurer jeg på om noenhver av menn rundt omkring nå grubler på muligheten for at de også kan ha barn de ikke vet om rundt omkring. ;-)

''Og så lurer jeg på om noenhver av menn rundt omkring nå grubler på muligheten for at de også kan ha barn de ikke vet om rundt omkring. ;-)''

La meg si det sånn - med en far som var sjømann i sin ungdom hadde det ikke forundret meg ett sekund om det hadde dukket opp opptil flere halvsøsken her...

Gjest LOOOOOOOOOL

''Og så lurer jeg på om noenhver av menn rundt omkring nå grubler på muligheten for at de også kan ha barn de ikke vet om rundt omkring. ;-)''

La meg si det sånn - med en far som var sjømann i sin ungdom hadde det ikke forundret meg ett sekund om det hadde dukket opp opptil flere halvsøsken her...

Faren min spøkte med det da jeg var liten,

jeg var jo datter av en østenseiler som han sa,

så jeg hadde nok halvsøsken over hele verden...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...