Gå til innhold

Pusse opp bad billigst mulig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Sør

5

• frosken

5

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

*he he*

Men mine foreldre hadde grønn metallic kjøleskap + oppvaskmaskin, så de klinte til der! :-) Og disse "hvite"-varene sto på et kjøkken med oransje vegger og rødt gulv!

Det var like fint den gangen, som det fargeløse og intetsigende er i dag. Tror det eller ei:-)

Det var like fint den gangen, som det fargeløse og intetsigende er i dag. Tror det eller ei:-)

Ja, ikke sant?

Man tror man har en "helt vanlig stil" og skjønner ikke hvor påvirket man var av trender før etter at motebildet har endret seg.

I Rolness' bok "Med smak skal hjemmet bygges" har han en interessant historie fra det virkelige liv med bilder fra en families stue gjennom flere tiår. De bedyrer at de ikke er påvirket av mote, men bare pusser opp slik som de selv liker det ;-)

Ja, ikke sant?

Man tror man har en "helt vanlig stil" og skjønner ikke hvor påvirket man var av trender før etter at motebildet har endret seg.

I Rolness' bok "Med smak skal hjemmet bygges" har han en interessant historie fra det virkelige liv med bilder fra en families stue gjennom flere tiår. De bedyrer at de ikke er påvirket av mote, men bare pusser opp slik som de selv liker det ;-)

Mmm..."Min egen smak" liksom:-) Det er det nok ikke, nei. Vi påvirkes og påvirkes, og mister helt vår egen smak....Alt som heter særpreg blir borte. Og jeg synes det er trist.

Ja, ikke sant?

Tja - jeg og hele min familie har sjelden latt seg påvirke av moter - har aldri hatt noe annet enn hvite kjøkken/bad. Og selv som barn syntes jeg fargede julelys var like juglete og harry som jeg synes i dag...

Annonse

Tja - jeg og hele min familie har sjelden latt seg påvirke av moter - har aldri hatt noe annet enn hvite kjøkken/bad. Og selv som barn syntes jeg fargede julelys var like juglete og harry som jeg synes i dag...

Ja, det finnes selvsagt mange unntak, men det er typisk både når det gjelder innredning, klær, frisyrer, brillemoter etc at man blir litt blind i forhold til hva som egentlig er en trend, men som man bare tenker er helt 'vanlig'.

Men det hender seg jeg misunner dem som følger innredningstrendene, for det er mye lettere å finne passende ting da - alle butikkene har jo ting skåret over samme lest. Det var et svare strev da vi ville ha kobberlamper til kjøkkenet - komplett umulig å finne noe slikt i butikkene, så det ble finn.no og bruktbutikker som var løsningen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...