Gå til innhold

Kan noen Mac-bruker hjelpe meg? Please!

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å "legge ned" vinduene, det vil si det går med noen av vinduene men ikke alle. I øverste venstre hjørne vises bare et kryss eller et pluss, mens den "streken nede" som man kan legge ned vinduet med, er grå og kan ikke trykkes på.

Hvorfor skjer dette og hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369347-kan-noen-mac-bruker-hjelpe-meg-please/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke huske å ha opplevd det. Hvilke programmer dreier det seg om? Har du forsøkt å taste Command+M?

Selv minimerer jeg så godt som aldri vinduene. Bruker i stedet Command+Tab for å veksle mellom programmene. Eller bruker Exposé (på Leopard) eller Mission Control (på Lion) for å gå til riktig vindu.

Kan ikke huske å ha opplevd det. Hvilke programmer dreier det seg om? Har du forsøkt å taste Command+M?

Selv minimerer jeg så godt som aldri vinduene. Bruker i stedet Command+Tab for å veksle mellom programmene. Eller bruker Exposé (på Leopard) eller Mission Control (på Lion) for å gå til riktig vindu.

Det gjelder Open office. Det rare er at noen av Open Office filene klarer jeg å legge ned, andre ikke.

Det gjelder Open office. Det rare er at noen av Open Office filene klarer jeg å legge ned, andre ikke.

Hvis ikke cmd+m virker, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg - jeg har aldri brukt Open Office. Googlet og så at en annen bruker har hatt samme problem, men fant ingen løsning. Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...