Gjest Yui Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Gjør du? Hva kan det være at jeg ikke drømmer? 0 Siter
Gjest shookup Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Du kan drømme mye men ikke huske det. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Alle drømmer, men det er ikke alle som husker det... 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Ja, jeg drømmer. Hver eneste natt. Noen forferdelige rotete drømmer som det verken er noen begynnelse eller slutt på, men bare surr. Og når jeg endelig kommer ut av drømmen er jeg helt utslitt. Noe av det jeg ønsker mest av alt er en hel natts søvn, uten drømmer. Du er heldig som slipper det der, skal jeg si deg. 0 Siter
siameser Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Bruker du noe medisiner e.l. som kan forstyrre søvnen? Vi har alle drømmesøvn hver natt, men mange ting kan gjøre det vanskelig å huske hva vi har drømt. Jeg husker mer om jeg får sove lenge om morgenen eller sovner på dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.