Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Ja, det var vakkert :-) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Nydelig var det. Som en dans :-) 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Dersom Maria Mena ikke hadde sunget, hadde det sikkert vært fint. Fin fremføring av tegnspråk, selv om jeg ikke skjønner et kvekk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Dersom Maria Mena ikke hadde sunget, hadde det sikkert vært fint. Fin fremføring av tegnspråk, selv om jeg ikke skjønner et kvekk. Du skjønner vel endel av tegnene når du hører teksten til? Hjerte - pakke ut -pakke inn - fjord, fjell, sjø osv 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Du skjønner vel endel av tegnene når du hører teksten til? Hjerte - pakke ut -pakke inn - fjord, fjell, sjø osv Jo, jeg skjønner hva det betyr når jeg ser det. Blir verre å huske det tror jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Jo, jeg skjønner hva det betyr når jeg ser det. Blir verre å huske det tror jeg. Hehe, ikke nødvendig å huske det 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Hehe, ikke nødvendig å huske det Neida, men det hadde sikkert vært kjekt å hatt tegnspråk på CV'en. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Neida, men det hadde sikkert vært kjekt å hatt tegnspråk på CV'en. Det hadde det nok;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.