Gå til innhold

Ny her og redd


Gjest C@meron

Anbefalte innlegg

Gjest C@meron

Hei!

Har aldri vært her før.Vet ikke helt hva jeg skal skrive.Men har det vondt, så mye kan jeg fortelle. Trenger å få fiksa på følelsene mine. Er frustrert, redd, lei meg og har mareritt stort sett hele tiden. Hvordan kommer jeg igang?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei C@meron,

Velkommen hit!

Du spør "Hvordan kommer jeg igang?" - svaret er at du har allerede tatt det største steget. Faktisk de første stegene, og det skal du være stolt av. Du har skrevet her. Første gang var det vanskelig. Neste gang blir det litt lettere.

Husk at alle som er her var nye engang (selv om det virker som om vi er en del av møblementet på DOL! :-) ), og at alle er velkomne hit. Mange her kjenner selvfølgelig hverandre, og du blir nok kjent med folk også. Gi deg selv litt tid.

Noen ganger får du mange svar på et innlegg, andre ganger er det få som svarer. Av og til ingen svar. Det er ikke deg det er noe galt med hvis du får få svar - det er bare tilfeldigheter. Noen ganger er det mange her; andre ganger få.

Det hjelper også at folk "har sett nicket ditt" noen ganger, slik at vi blir litt kjent med deg. En god måte er å skrive noen svar (kanskje bare en "støtte-klem") til andre. Det blir lettere å skrive etterhvert.

Ønsker deg alt godt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære C@meron!

Velkommen til oss på siden for overgrep! Fint å se nye nick, det er alltid kjekt å bli kjent med nye her inne! Du kan skrive så mye eller lite du vil, veien blir til mens du går.

Vennlig hilsen og klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svinging

Kjære c@meron

Velkommen til dette forumet. Jeg har fulgt med en stund, men føler meg alikevel fersk i gamet. Godt å vite at vi er fler!

Jeg tror ar du får skrive i ditt eget tempo, når du selv føler for det og hva du selv føler for. Har sett at det varierer veldig i fht. hva andre skriver om sine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei C@meron, og velkommen til forum.

Ta den tid du trenger, bli kjent med forumet, så kommer du nok i gang før selv vet ordet av det. Hvis du har lest her på innleggene så er jeg sikker på at du kjenner deg igjen og at følelsene dine ikke er ensomme.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære C@meron

Jeg er også ganske ny her, men har allerede hatt litt hjelp av å skrive ned mine tanker og følelser...

Det gjør ikke noe at det kanskje blir litt rotete og uten sammenheng, bare du får ned noen ord og får ut litt følelser. Det er ingen som vet hvem du er her inne så du kan skrive akkurat det du vil!

Jeg har også fått inntrykk av at det er mange kunnskapsrike og gode mennesker her inne som har lyst å hjelpe hverandre i en tung tid. Velkommen hit, kjære C@meron :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Ville bare ønske deg velkommen jeg. Er ny her jeg og, men føler at jeg har funnet den rette plassen for å få ut noen følelser. Og det ser ut til at dette er et sted der vi kan dele erfaringer, lette på følelsene og finne hjelp til å komme oss opp igjen. Håper du finner deg til rette her.

*klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...