Gå til innhold

Blæææh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest klønarattata

Er av og til inne på forumet, har ikke et fast nick, for jeg skriver her så sjelden. Men jeg har sett dine innlegg SMIRnøff, og jeg forstår ikke hva du vil med slike innlegg som du poster her.

Er det for å få oppmerksomhet i form av trøst/medkjennelse e.l?

Eller er det for å provosere?

Eller er det bare fordi du trenger å vite at det er noen der ute som "ser deg"?

Synes det er trist du har det som du har det, skjønner du føler deg ensom.

Mer har jeg ikke å si, tusen råd har du sikkert fått fra før. Og du følger dem garantert ikke, for du sitter fast.

Men til syvende og sist handler det jo om et valg, du kan fortsette i de gamle mønster eller du kan bryte dem. Du trives åpenbart ikke slik som du har det nå, så alternativet (å kjenne på frykten ved å bryte dem), må derfor være bedre.

Gi deg selv en seier.

Ja, kan jo alltids velge å komme meg opp av sengen... vaske opp, lage mat... i stedet for å ligge der hele dagen.

Ja, det er virkelig det minste du bør gjøre for at livet skal bli bra! Uten slike elementære ting på plass blir også livskvaliteten dårlig.

Ja, det er virkelig det minste du bør gjøre for at livet skal bli bra! Uten slike elementære ting på plass blir også livskvaliteten dårlig.

Erfaringmessig er det når man kommer seg opp av sengen at problemene begynner å oppstå! Så lenge man ligger stille er det begrenset hvor gale det kan gå. ;-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...