Gå til innhold

lev livet, fullt og helt, ikke stykkvis og delt!

Anbefalte innlegg

psychogrevling

Hei igjen alle sammen!

Ville bare si at jeg føler meg i kjempeform!

Er så utorlig glad for responsen fra mange av dere der ute, dere har virkelig klart å få meg på bedre tanker.

Jeg føler det som 10 tonn har lettet fra skuldrne mine, jeg føler meg som en ny og bedre person...

Hva skulle jeg gjort uten dere, og støtten deres?, ikke vet jeg....

Tusen takk alle sammen, dere er flotte personer hele gjengen, og jeg skylder alle sammen en stor tjeneste!!!

THANX MATES!!! ........ .. .. ...... .. .. . vet ikke om dere fattet dette, men bare for å informere, så er alt som er skrevet over her IRONI!!!

Fortsetter under...

Nå har du sittet her og ropt og klaget i 4-5 dager, men ikke vil du på legevakten, ikke vil du til psykolog, ikke vil du ditt og ikke vil du datt.

Bak en kake eller ta oppvasken for moren din, det kan være sunt for deg å tenke på andre, ikke bare deg selv. Du trenger hjelp, det er sikkert og visst.

psychogrevling

Nå har du sittet her og ropt og klaget i 4-5 dager, men ikke vil du på legevakten, ikke vil du til psykolog, ikke vil du ditt og ikke vil du datt.

Bak en kake eller ta oppvasken for moren din, det kan være sunt for deg å tenke på andre, ikke bare deg selv. Du trenger hjelp, det er sikkert og visst.

hei du!

baare for å ha sagt det så bruker jeg de fleste kreftene mine på å hjelpe/gjøre noe for andre....

Jeg lever og ånder for vennene mine!!

Og, det er ikke syting og klaging fra min side, om det er slik du har oppfattet det, så les innleggene mine en gang til.

Det jeg har lurt på, er om det finnes annen hjelp å få enn hjernevaskere, for de har jeg fått nok av.

No mer du vil si til meg?

hei du!

baare for å ha sagt det så bruker jeg de fleste kreftene mine på å hjelpe/gjøre noe for andre....

Jeg lever og ånder for vennene mine!!

Og, det er ikke syting og klaging fra min side, om det er slik du har oppfattet det, så les innleggene mine en gang til.

Det jeg har lurt på, er om det finnes annen hjelp å få enn hjernevaskere, for de har jeg fått nok av.

No mer du vil si til meg?

Hvorfor har du fått nok av hjernevaskere? Fordi de krever at du skal gjøre en innsats selv også for å bli frisk.

psychogrevling

Hvorfor har du fått nok av hjernevaskere? Fordi de krever at du skal gjøre en innsats selv også for å bli frisk.

Grunnen er at jeg har gått til psyk. før, og det hjalp ikke en dritt!

Jeg følte meg nesten verre når jeg kuttet ut.. kanskje derfor jeg ga opp oxo...

Om du ikke har fått det med deg er jeg veldig interessert i å få hjelp og jeg har prøvd mange muligheter for "å bli bedre".

Gjort masse på egenhånd også, men jeg klarer ikke....

Vet ikke hva annet jeg kan gjøre nå....

Er tom for ideer, og vet ikke om det er noen vits i å forsøke mer....

Jeg har sagt gang på gang at hjernevaskere ikke hjelper, boe jeg sier av erfaring, allikevel er eneste rådet dere har å gi meg; gå til psyk. ...

Rart jeg er pist off og like ved å gi opp??

syns ikke det...

Om du ikke har fått det med deg er jeg veldig interessert i å få hjelp og jeg har prøvd mange muligheter for "å bli bedre".

Jeg har sagt gang på gang at hjernevaskere ikke hjelper, boe jeg sier av erfaring, allikevel er eneste rådet dere har å gi meg; gå til psyk. ...

syns ikke det...

Har du virkelig ingen virkelige mennesker du stoler på........????

kan ikke hjelpe deg noe tror jeg....

men jeg tenker på deg...

sov godt!

Annonse

syns ikke det...

Du har prøvd, hvor mange psykologer?

Hvorfor stoppet du? Fordi du følte deg verre? Selvfølgelig gjorde du det. Det er tøft å gå i terapi, men husk, det er ikke bare tøft for deg, det er også tøft for de som er rundt deg. Det er noe du må igjennom.

Du får ikke hjelp her på dol. Du har seriøse problemer og må komme deg til profesjonelle folk. Hele din verden kretser om deg selv, det er ikke bra verken for deg eller de rundt deg.

Finn deg en ny psykolog og pell deg dit!

psychogrevling

Har du virkelig ingen virkelige mennesker du stoler på........????

kan ikke hjelpe deg noe tror jeg....

men jeg tenker på deg...

sov godt!

Om jeg ikke stoler på noen i det virkelige liv?

hmmm svar meg; kan du virkelig stole på noen?

svaret er NEI, du KAN IKKE DET!

samme hvor god venn en eller annen er, så er det alltids en risk...

du vet; tre kan holde på en hemmelighet desom to av dem er døde....!

er noe i det ordtaket altså...

SÅ, mitt svar til deg; Nei, jeg stoler ikke på noen! vet ikke om stoler helt på meg selv heller, men litt vanskelig å la være åfortelle meg selv hva jeg tenker og føler så....

ha en sjarmerende natt!!

sov&ikke drøm!

Om jeg ikke stoler på noen i det virkelige liv?

hmmm svar meg; kan du virkelig stole på noen?

svaret er NEI, du KAN IKKE DET!

samme hvor god venn en eller annen er, så er det alltids en risk...

du vet; tre kan holde på en hemmelighet desom to av dem er døde....!

er noe i det ordtaket altså...

SÅ, mitt svar til deg; Nei, jeg stoler ikke på noen! vet ikke om stoler helt på meg selv heller, men litt vanskelig å la være åfortelle meg selv hva jeg tenker og føler så....

ha en sjarmerende natt!!

sov&ikke drøm!

Nei du har helt rett jeg stoler nok ikke 100% på noen jeg heller, men noen ganger har jeg tatt risken.... noen ganger med skuffende resultat andre ganger med mer positivt resultat....

håper du og etterhvert får sove... (naturlig søvn...)

psychogrevling

Du har prøvd, hvor mange psykologer?

Hvorfor stoppet du? Fordi du følte deg verre? Selvfølgelig gjorde du det. Det er tøft å gå i terapi, men husk, det er ikke bare tøft for deg, det er også tøft for de som er rundt deg. Det er noe du må igjennom.

Du får ikke hjelp her på dol. Du har seriøse problemer og må komme deg til profesjonelle folk. Hele din verden kretser om deg selv, det er ikke bra verken for deg eller de rundt deg.

Finn deg en ny psykolog og pell deg dit!

like greit at du bare gir opp å svare meg....

jeg og vet at det er hardt å gå i terapi, men det er ikke alle som får flere problemer av å snakke om problemne sine...

og det er ikke alle som kommer til hjernevaskere som syns det er stilig at du har problemer!

Gadd ikke lese alt du skrev, men syns fikk med meg at du syns jeg burde oppsøke psyk. igjen eller noe.....?

trur ikke det.....

hadde jeg fortalt min historie her, så hadde dere kanskje sluttet å mase om at jeg må til psyk., men.... samme kan være....

dere hadde vel ikke klart å gi dere.....

..............................

\/..... LEV VEL OG LENGE!

like greit at du bare gir opp å svare meg....

jeg og vet at det er hardt å gå i terapi, men det er ikke alle som får flere problemer av å snakke om problemne sine...

og det er ikke alle som kommer til hjernevaskere som syns det er stilig at du har problemer!

Gadd ikke lese alt du skrev, men syns fikk med meg at du syns jeg burde oppsøke psyk. igjen eller noe.....?

trur ikke det.....

hadde jeg fortalt min historie her, så hadde dere kanskje sluttet å mase om at jeg må til psyk., men.... samme kan være....

dere hadde vel ikke klart å gi dere.....

..............................

\/..... LEV VEL OG LENGE!

Nei, det overasker meg ikke at du ikke giddet å lese det jeg skrev. Jeg har skjønt at du liker å velte deg i egen selvmedlidenhet og lukke ørene for det folk sier til deg, spesielt hvis det ikke stemmer overens med det du selv mener er rett.

Hvis jeg skal gjette, så faket du ut fordi psykologen stilte krav til deg, moren din gjør det samme, og du fikser ikke å ta selvkritikk, du fikser ikke å se ting fra noen annen vinkel enn din egen.

Jeg gidder ikke behandle deg som noen porselensdukke, du har problemer og bør søke hjelp før du kveles i selvmedlidenhet. Og er historien din ille er det bare enda en grunn for å gjøre det.

Annonse

psychogrevling

Nei, det overasker meg ikke at du ikke giddet å lese det jeg skrev. Jeg har skjønt at du liker å velte deg i egen selvmedlidenhet og lukke ørene for det folk sier til deg, spesielt hvis det ikke stemmer overens med det du selv mener er rett.

Hvis jeg skal gjette, så faket du ut fordi psykologen stilte krav til deg, moren din gjør det samme, og du fikser ikke å ta selvkritikk, du fikser ikke å se ting fra noen annen vinkel enn din egen.

Jeg gidder ikke behandle deg som noen porselensdukke, du har problemer og bør søke hjelp før du kveles i selvmedlidenhet. Og er historien din ille er det bare enda en grunn for å gjøre det.

U R SO WRONG!!!

jeg har overhodet ingen selvmedlidenhet!!

og hva moren min angår; ikke min feil at hun gir meg opp når hu får vite at jeg ikke er akkurat slik som hun vil jeg skal være... den jævla Dragen skal få angre.....ÅJA!!!

du irriterer meg forresten jævli med det du skriver...

du beviser bare hva jeg har sagt flere ganger; dere på DOL gidder ikke bry dere om hva som egentlig blir sagt; dere leser og forstår det dere vil og svarer ut i løse luften...

hvis dere ikke har noe fornuftig å komme med så kan dere vel FOR HELVETE LA VÆRE Å SVARE!!!!!

U R SO WRONG!!!

jeg har overhodet ingen selvmedlidenhet!!

og hva moren min angår; ikke min feil at hun gir meg opp når hu får vite at jeg ikke er akkurat slik som hun vil jeg skal være... den jævla Dragen skal få angre.....ÅJA!!!

du irriterer meg forresten jævli med det du skriver...

du beviser bare hva jeg har sagt flere ganger; dere på DOL gidder ikke bry dere om hva som egentlig blir sagt; dere leser og forstår det dere vil og svarer ut i løse luften...

hvis dere ikke har noe fornuftig å komme med så kan dere vel FOR HELVETE LA VÆRE Å SVARE!!!!!

Du har skrevet uttalige innlegg de siste 4-5 dagene, har ikke fått nok svar ifølge deg selv - se bare på hovedinnlegget ditt her. Du er full av selvmedlidenhet. Selvmedlidenhet er greit, det kan vi alle lide av en gang innimellom, men du irriterer deg over meg fordi jeg ikke synes synd på deg. Av samme grunn ber du meg om ikke å svare. Jeg stiller krav til deg akkurat slik moren din gjør, og psykologen din gjør, du reagerer sikkert på samme måte overfor dem, med å bli aggresiv og be meg om å pelle meg vekk.

Jeg svarer ikke i løse luften, det er bare du som ikke gidder å lese hva jeg skriver. Du gir faen i alt annet enn deg selv. Hvis du hadde ønsket å bli frisk så hadde du begynt med å forstå at du trenger hjelp, også hadde du innsett av veien mot å bli frisk ikke er rosenrød. Du trenger en psykolog, og du trenger å forstå at du antagelig er like mye "pain in the ass" som din mor.

Men det er det som er saken med deg, du sitter og syter og klager og gidder ikke løfte en finger for verken din familie eller deg selv.

Du sier at din mor gir faen i deg. Det skulle ikke være sånn at det er du som driter i alt fordi du trives med å velte deg i selvmedlidenhet. Du gidder ikke løfte en finger for å bli frisk, det er det som er saken.

psychogrevling

Du har skrevet uttalige innlegg de siste 4-5 dagene, har ikke fått nok svar ifølge deg selv - se bare på hovedinnlegget ditt her. Du er full av selvmedlidenhet. Selvmedlidenhet er greit, det kan vi alle lide av en gang innimellom, men du irriterer deg over meg fordi jeg ikke synes synd på deg. Av samme grunn ber du meg om ikke å svare. Jeg stiller krav til deg akkurat slik moren din gjør, og psykologen din gjør, du reagerer sikkert på samme måte overfor dem, med å bli aggresiv og be meg om å pelle meg vekk.

Jeg svarer ikke i løse luften, det er bare du som ikke gidder å lese hva jeg skriver. Du gir faen i alt annet enn deg selv. Hvis du hadde ønsket å bli frisk så hadde du begynt med å forstå at du trenger hjelp, også hadde du innsett av veien mot å bli frisk ikke er rosenrød. Du trenger en psykolog, og du trenger å forstå at du antagelig er like mye "pain in the ass" som din mor.

Men det er det som er saken med deg, du sitter og syter og klager og gidder ikke løfte en finger for verken din familie eller deg selv.

Du sier at din mor gir faen i deg. Det skulle ikke være sånn at det er du som driter i alt fordi du trives med å velte deg i selvmedlidenhet. Du gidder ikke løfte en finger for å bli frisk, det er det som er saken.

ber deg bare lese hva jeg skrev i forrige svar til deg; dere her inne leser og forstår det dere vil i innleggene....

jeg ber ikke deg syns synd om meg, tvert imot..

jeg liker ikke medlidenhet og jeg føler overhodet ingen selvmedlidenhet....

enten er du for trøtt til å skjønne hva jeg skriver, eller så vrir og vrenger du på alt jeg skriver....

ber deg bare lese hva jeg skrev i forrige svar til deg; dere her inne leser og forstår det dere vil i innleggene....

jeg ber ikke deg syns synd om meg, tvert imot..

jeg liker ikke medlidenhet og jeg føler overhodet ingen selvmedlidenhet....

enten er du for trøtt til å skjønne hva jeg skriver, eller så vrir og vrenger du på alt jeg skriver....

Joda, jeg har forstått hva du skriver.

Du har ikke hatt suksess hos psykologen din. Jeg sier: bytt psykolog og skjønn at du må yte no selv hvis du skal bli frisk.

psychogrevling

Joda, jeg har forstått hva du skriver.

Du har ikke hatt suksess hos psykologen din. Jeg sier: bytt psykolog og skjønn at du må yte no selv hvis du skal bli frisk.

tviler på at det hjelper å bytte, men.... skal prøve ikke være så sta, så......

vi får se.....

jeg gir gjernet livet mitt i bytte for å bli "bra" ugjen!!!

ha en fin kveld!

ps: du er sikkert en ålreit person så lenge du ikke irriterer andre....... :)

Kunne ikke blitt mer enig med deg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...