Gå til innhold

Hvilke plagg er IKKE "lov" å ha på seg i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Mary Poppins

7

• Lillemus

5

• trollemor;o)

5

Mest aktive i denne tråden

At en kompis går med det betyr ikke at det er in. Burgunder i seg selv er en farge som for øyeblikket er ut. Hipsters kjenner jeg bare til som bukser.

Hipstere er folk som forsøker å skille seg ut ved ha på seg spesielle klær/klærkombinasjoner. De kler seg ofte på en måte som gjør at de ser veldig "moderne-retro ut!

Ser mye velur fargerike dressjakker her...Særlig burgunder (allà Johnny Depp i Charlie og sjokoladefabrikken) og grønt!

Snekkerbukse i dongeri(gjerne med sleng) som var populært tidlig på 90-tallet?

''Snekkerbukse i dongeri(gjerne med sleng) som var populært tidlig på 90-tallet?''

Det så jeg nylig i en butikk så det er nok ikke helt ut!

Ok:)

Korte tights over kneet er iallefall ut får jeg håpe? ;)

''Korte tights over kneet er iallefall ut får jeg håpe? ;)''

Jeg hadde en drøss slike i forskjellige farger da jeg gikk på videregående, men da het det sykkelshorts, selv om de ikke hadde pad i skrittet. :o)

Ok:)

Korte tights over kneet er iallefall ut får jeg håpe? ;)

Ja sykkelbukser under skjørt og som hverdagsplagg generelt, er det lenge siden jeg har sett! (

Utenom på syklister (men tror ikke de blir sett på som moteriktige og kule i den forstand, hehe ;)

Annonse

Snekkerbukse i dongeri(gjerne med sleng) som var populært tidlig på 90-tallet?

''Snekkerbukse i dongeri(gjerne med sleng) som var populært tidlig på 90-tallet?''

Butikkene prøver å få oss til å like denne moten igjen..men tror de trenger litt tid..hehe.

grøss....måtte det ALDRI bli mote igjen!

Enig med deg. Nå hevder innleggsskriver at dette er in igjen, jeg har takk og lov ikke sett dette ute blant menn. Annenhver mann hadde jo ei slik dressjakke til enten sort eller marineblå dressbukse - grøss.

Annonse

Hipstere er folk som forsøker å skille seg ut ved ha på seg spesielle klær/klærkombinasjoner. De kler seg ofte på en måte som gjør at de ser veldig "moderne-retro ut!

Ser mye velur fargerike dressjakker her...Særlig burgunder (allà Johnny Depp i Charlie og sjokoladefabrikken) og grønt!

Takk for forklaring :)

Jeg tenker på den stilen de aller fleste menn kjørte på sent 80-tallet, mulig begynnelsen av 90. De hadde alle enten vanlig dressjakke (gjerne dobbelstspent) eller dressjakke i ull i burgunder til marineblå eller sorte dressbukser. Jeg tror alle menn hadde ei slik på den tiden.

Kom på at både Crogs og Uggs heldigvis sikkert er helt ute av markedet snart..fo alltid!

Men kan jo som sagt aldri si aldri når det gjelder mote..

crogs er det fortsatt mye av i butikkene, har jeg sett.. For øvrig de berte skoene jeg for min del har og har hatt!

crogs er det fortsatt mye av i butikkene, har jeg sett.. For øvrig de berte skoene jeg for min del har og har hatt!

''For øvrig de berte skoene jeg for min del har og har hatt!''

På 70-tallet hadde bertene overall og polaroidsolbriller, men nå altså crocs;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...