Gå til innhold

Hvilke plagg er IKKE "lov" å ha på seg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrebukser med riktig høyt liv, som man kan se i filmer fra 30-40-50-tallet.

Bukser med legg var in i min ungdom, både til menn og damer, det er vel fortsatt ikke på moten? De hadde også ofte høyt liv.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Mary Poppins

7

• Lillemus

5

• trollemor;o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bukser med legg var in i min ungdom, både til menn og damer, det er vel fortsatt ikke på moten? De hadde også ofte høyt liv.

''Herrebukser med riktig høyt liv, som man kan se i filmer fra 30-40-50-tallet.

''

LOL, ja, det er sant! Husker bilder av min bestefar - i slike bukser, med press, på søndagstur.

Skrevet

:-D Nei, jeg holdt meg heldigvis bare rundt huset ;-) SÅ da er det nok flere va oss gitt

Jøsses.... sikkert noen fra Ellingsøya eller deromkring som var på bytur :P

Skrevet
Skrevet

''Gympetanga utenpå longsen''

Ja, grøss! Men dette er vel typisk åttitallet, og ting fra åttitallet kommer krypende en etter en...

http://happyzine.co.nz/files/2010/05/Eighties-aerobics.jpg

''og ting fra åttitallet kommer krypende en etter en...''

Det er da det er viktig å huske på følgende mantra: "Er du gammel nok til at du kunne ha brukt det forrige gang det var på moten, er du nokk for gammel til å bruke det nå."

Skrevet

''og ting fra åttitallet kommer krypende en etter en...''

Det er da det er viktig å huske på følgende mantra: "Er du gammel nok til at du kunne ha brukt det forrige gang det var på moten, er du nokk for gammel til å bruke det nå."

''"Er du gammel nok til at du kunne ha brukt det forrige gang det var på moten, er du nokk for gammel til å bruke det nå."''

Ja, det vil vel gjelde for f.eks. miniskjørt (som jeg kan huske har vært modernoe noe sånt som tre ganger...), men ikke for selskinnstøvletter eller mohairgensere, vel?

Skrevet

''"Er du gammel nok til at du kunne ha brukt det forrige gang det var på moten, er du nokk for gammel til å bruke det nå."''

Ja, det vil vel gjelde for f.eks. miniskjørt (som jeg kan huske har vært modernoe noe sånt som tre ganger...), men ikke for selskinnstøvletter eller mohairgensere, vel?

Nei, og spesielt ikke i kombinasjon :-)

Skrevet

''Bukser med legg var in i min ungdom''

Hva er dette?

Skrevet

Kinasko slik vi kjente dem på 80-tallet ser vi ike mey til, men det er mange flate Mary jane-sko i butikkene ihvertfall, og de er jo ikke så helt ulike kinaskoene noen av dem:

http://www.google.co.uk/search?hl=en&rlz=1I7ADBF_no&biw=800&bih=559&tbm=isch&sa=1&q=mary+jane+flats&oq=mary+jane+flats&aq=f&aqi=g2g-m5&aql=&gs_sm=e&gs_upl=4969l5688l0l6407l5l3l0l0l0l0l297l578l2-2l2l0

''Kinasko slik vi kjente dem på 80-tallet ser vi ike mey til, men det er mange flate Mary jane-sko i butikkene ihvertfall''

Ja disse "ballarinaskoene" har vært på mote i snart 10 år! (varierer imidlertid hvor mye fra år til år).

Skrevet

En buserull er en kraftig skjorte i stripete stoff, vanligvis i rødt eller blått, men jeg har sett dem i brunt også. Var veldig vanlig på 70-tallet. :o) Jeg hadde en blå og var veldig glad i den, brukte den mye.

http://www.bunadshandel.no/images/uploads/Utstyr%20-%20Mann/Busserull%20-barn%20-%20voksen.jpg

''En buserull er en kraftig skjorte i stripete stoff, vanligvis i rødt eller blått, men jeg har sett dem i brunt også. Var veldig vanlig på 70-tallet. :o) Jeg hadde en blå og var veldig glad i den, brukte den mye.''

Dette år meg til å tenke på Emil i Lønneberget ;)

Skrevet

Men disse Spice Girls-skoene er jo annerledes enn dem MP linket til?

Litt annerledes, samme konseptet og like jævlige :)

Skrevet

Litt annerledes, samme konseptet og like jævlige :)

Ja, jeg brukte dem ikke denang og skal heller ikke bruke dem nå ;.)

Skrevet

Men disse Spice Girls-skoene er jo annerledes enn dem MP linket til?

Ja, de ser mye verre ut. Men det er samme merke :o)

Skrevet

Jøsses.... sikkert noen fra Ellingsøya eller deromkring som var på bytur :P

Ja, skikkelig bønder i byen! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...