Gjest Altes Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 I møte med bussjåføren og de som sitter i kassen på butikken? Jeg er blid, men møter ofte bussjåfører som ikke gidder å si hei tilbake. Det blir jeg irritert over og ønsker de nedenom og hjem. 0 Siter
Gjest zwp Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 ''Det blir jeg irritert over og ønsker de nedenom og hjem'' Dette kan vel kalles sur? Jeg er ikke sur og bryr meg fint lite om jeg ikke får et hei eller smil tilbake. Jeg fortsetter ufordrødent videre Noen sliter sikkert med sitt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Synes nesten alltid jeg får et nikk eller hei tilbake jeg. Jeg ville ikke blitt sur om de ikke hilste tilbake. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 ''Det blir jeg irritert over og ønsker de nedenom og hjem'' Dette kan vel kalles sur? Jeg er ikke sur og bryr meg fint lite om jeg ikke får et hei eller smil tilbake. Jeg fortsetter ufordrødent videre Noen sliter sikkert med sitt. Enig 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Synes nesten alltid jeg får et nikk eller hei tilbake jeg. Jeg ville ikke blitt sur om de ikke hilste tilbake. Samme her 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Jeg ble så glad en gang jeg tok buss, en lokal sjåfør som egentlig er fra Danmark. Aldri sett hyggeligere bussjåfør. Smilte og pratet og var sånn som den sangen: En bussjåfør........ Tror mange sjåfører er lei av jobben, den dårlige lønna, irriterende passasjerer, stress og tidspress, så de glemmer at de er i et serviceyrke. Skulle hatt smiletillegg de som klarte å holde humøret oppe 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Noen ganger er jeg i dårlig humør, og da får andre grinebitere høre det dersom de oppfører seg dårlig. Men som oftest er jeg blid og glad og smiler til alle. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Enig Jeg blir vel gretten selv,når jeg kommer til kassen i butikken å skal betale,så sier jeg hei og smiler,så får du absolutt ikke noe tilbake,ikke hei ikke et smil.....da blir jeg gretten. Høflighet er vel fint å ha i et serviceyrke. Meeen....mange er flinke å smiler å sier hei også! 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Jeg er som regel blid. Men sure busssjåfører blir jeg sur av. Heldigvis er de aller fleste veldig hyggelige. Det samme med de butikkansatte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.