Gå til innhold

Er du sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

I møte med bussjåføren og de som sitter i kassen på butikken? Jeg er blid, men møter ofte bussjåfører som ikke gidder å si hei tilbake. Det blir jeg irritert over og ønsker de nedenom og hjem.

Skrevet

''Det blir jeg irritert over og ønsker de nedenom og hjem''

Dette kan vel kalles sur? Jeg er ikke sur og bryr meg fint lite om jeg ikke får et hei eller smil tilbake. Jeg fortsetter ufordrødent videre :) Noen sliter sikkert med sitt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Synes nesten alltid jeg får et nikk eller hei tilbake jeg. Jeg ville ikke blitt sur om de ikke hilste tilbake.

Skrevet

''Det blir jeg irritert over og ønsker de nedenom og hjem''

Dette kan vel kalles sur? Jeg er ikke sur og bryr meg fint lite om jeg ikke får et hei eller smil tilbake. Jeg fortsetter ufordrødent videre :) Noen sliter sikkert med sitt.

Enig :)

Skrevet

Synes nesten alltid jeg får et nikk eller hei tilbake jeg. Jeg ville ikke blitt sur om de ikke hilste tilbake.

Samme her

Gjest Modern77
Skrevet

Jeg ble så glad en gang jeg tok buss, en lokal sjåfør som egentlig er fra Danmark. Aldri sett hyggeligere bussjåfør. Smilte og pratet og var sånn som den sangen: En bussjåfør........

Tror mange sjåfører er lei av jobben, den dårlige lønna, irriterende passasjerer,

stress og tidspress, så de glemmer at de er i et serviceyrke. Skulle hatt smiletillegg de som klarte å holde humøret oppe :)

Skrevet

Noen ganger er jeg i dårlig humør, og da får andre grinebitere høre det dersom de oppfører seg dårlig. Men som oftest er jeg blid og glad og smiler til alle.

Skrevet

Enig :)

Jeg blir vel gretten selv,når jeg kommer til kassen i butikken å skal betale,så sier jeg hei og smiler,så får du absolutt ikke noe tilbake,ikke hei ikke et smil.....da blir jeg gretten. Høflighet er vel fint å ha i et serviceyrke.

Meeen....mange er flinke å smiler å sier hei også!

-På Dol av og til
Skrevet

Jeg er som regel blid. Men sure busssjåfører blir jeg sur av. Heldigvis er de aller fleste veldig hyggelige. Det samme med de butikkansatte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...