Gå til innhold

Anbefal meg en vaskemaskin?

Anbefalte innlegg

Veldig fornøyd med vår Miele!

Miele koster flesk, men mange sier vel at det er de som varer lengst. Hater å måtte bytte ut store maskiner. Skånsom og fin vask blir det også.

Det artige med Miele er at det er desidert den maskinen som varmer vannet dårligst. 60 graders vask bikker så vidt noen og førti grader. Første jumboplass jeg har sett på Miele, og det på noe som faktsik betyr noe med tanke på bl.a hygiene. Var en ny test også, men jeg finner den ikke igjen i farta.

Jeg vet ikke hva det kommer av, men omtrent alle jeg snakker med på elektrikerbutikker sier at du betaler ekstra for merket når jeg spør, og at de helt ærlig mener at maskinen ikke er så mye bedre at prisen kan forsvares. Samme sier to reperatører jeg kjenner.

Men ikke vet jeg.

Fortsetter under...

Vi kjøpte Miele for 5-6 år siden, og har absolutt ikke angret. Vi er 5 i familien, der yngste nettopp har begynt på skolen.

Maskina får virkelig kjørt seg så og si daglig, og det er aldri noe tull med den.

Vi hadde en Electrolux før. Den var grei i noen år, så ble det bare krøll. Han som reparerte svarte på forespørsel at han uten unntak ville anbefale Miele.

Det artige med Miele er at det er desidert den maskinen som varmer vannet dårligst. 60 graders vask bikker så vidt noen og førti grader. Første jumboplass jeg har sett på Miele, og det på noe som faktsik betyr noe med tanke på bl.a hygiene. Var en ny test også, men jeg finner den ikke igjen i farta.

Jeg vet ikke hva det kommer av, men omtrent alle jeg snakker med på elektrikerbutikker sier at du betaler ekstra for merket når jeg spør, og at de helt ærlig mener at maskinen ikke er så mye bedre at prisen kan forsvares. Samme sier to reperatører jeg kjenner.

Men ikke vet jeg.

Ikke vet jeg heller :).

Vi er fornøyd, i hvertfall.

Vi kjøpte Miele for 5-6 år siden, og har absolutt ikke angret. Vi er 5 i familien, der yngste nettopp har begynt på skolen.

Maskina får virkelig kjørt seg så og si daglig, og det er aldri noe tull med den.

Vi hadde en Electrolux før. Den var grei i noen år, så ble det bare krøll. Han som reparerte svarte på forespørsel at han uten unntak ville anbefale Miele.

Jeg har hatt Electrolux tørketrommel, og det var et under at den overlevde så mange år som den gjorde. Full av nykker og feil som kom og gikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...