Gå til innhold

Glemt passord til Skandiabanken

Anbefalte innlegg

Jeg har glemt passordet mitt, og får ikke logget meg på. Det står at tilgang blir sperret hvis man taster feil 3 ganger, og det har jeg nå gjort, men det står ikke noe om sperring?

Hvor lenge gjelder sperringen for? Jeg ser det er et nr jeg kan ringe, men det orker jeg ikke nå. Kommer sikkert på passordet mitt igjen i morgen... Det er sånn av og til, ting blir helt borte fra hukommelsen - for så å dukke opp igjen en dag eller to senere....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369563-glemt-passord-til-skandiabanken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest håhneidu

Jeg glemte også passordet til min nettbank. Sendte en e-post og fikk midlertidig passord på SMS.

Mulig det har blitt slik nå, men da er det jo uansett ikke nok med en mail, du må ha både mail og mobil (som vel må være registrert på deg begge deler) Det er vesentlig bedre sikkerhet enn "å bare sende en mail"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...