spiky Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Ergerlig. Har ikke råd til ny nå. Er det noen som vet om dette lett lar seg fikse?? 0 Siter
Colette Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er sannsynligvis tett i den utgangen som skyllemiddelet skal passere i. Kok opp 1/2 liter vann, og hell det kokende vannet i beholderen for skyllemiddel. Gjenta til du ser at det er åpent igjen:-) Det har i hvert fall hjulpet meg. 0 Siter
PieLill Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 På de fleste maskiner er det mulig å dra ut hele "såpebeholderen". Ta den i så fall ut og gjør den grundig ren. Gjør også rent i vanntilløpene og ellers der du kommer til. mvh 0 Siter
spiky Skrevet 7. september 2011 Forfatter Skrevet 7. september 2011 Det er sannsynligvis tett i den utgangen som skyllemiddelet skal passere i. Kok opp 1/2 liter vann, og hell det kokende vannet i beholderen for skyllemiddel. Gjenta til du ser at det er åpent igjen:-) Det har i hvert fall hjulpet meg. Tuusen takk. Jeg gjorde rent selve beholderen, men det hjalp ikke. Skal prøve med kokende vann :-) 0 Siter
Colette Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Tuusen takk. Jeg gjorde rent selve beholderen, men det hjalp ikke. Skal prøve med kokende vann :-) Nei, det hjelper ikke og vaske beholderen. Man må helle på varmt vann for og løse opp skyllemiddelpropper som danner seg nedover i systemet etter hvert. I bruksanvisningen til min vaskemaskin står det at skyllemiddelet i beholderen skal blandes med varmt vann når jeg vasker. Da unngår man nok lettere dette problemet. Håper du fikk orden på det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.