Gå til innhold

Nylonstrømpebukser og hetetokter

Anbefalte innlegg

.

Huffsan...jeg har kommet i overgangsalderen med mye hetetokter...

...og til helga skal jeg ha på meg finkjolen siden gubben skal feire stordag med selskap...

Finkjolen er knelang og passer nok best med nylonstrømper til...

Men regner med at det blir pyton å ha på meg nylonstrømper nå når jeg har mye hetetokter...

Er det dumt å gå uten nylonstrømper sammen med finkjolen ?

Kjolen har farger i koksgrå, grå, svart og blått...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369606-nylonstr%C3%B8mpebukser-og-hetetokter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Høstløv

Hvis du har pene slanke legger uten for mye skavanker er det jo bedre uten enn med syns jeg. Bruk gjerne litt selvbruning og få slanke brune legger :)

''Bruk gjerne litt selvbruning og få slanke brune legger :)''

Får man slanke legger av selvbruningskrem?

Annonse

Det kommer helt an på leggene dine det. Har du glatte, fine legger, gjerne litt brune, uten åreknuter og andre skjemmende ting, så tåler du fint å gå uten nylonstrømper. Har du derimot bleke legger med åreknuter og "spindelvev", så vil nok bare legger ødelegge antrekket litt.

Har du pene ben går nok det fint.

Ellers kunne du jo vurdere stay-ups, som er mindre klamt? Jeg bruker utelukkende slike når jeg er på business i varme land :-)

Stay-ups er lurt, ja.

Men man bør ikke gå i fella og bruke knestrømper ;-)

Gjest slimmmmmz

''Bruk gjerne litt selvbruning og få slanke brune legger :)''

Får man slanke legger av selvbruningskrem?

Hehe ordla meg litt feil der da, men tenkte hvis du hadde slanke legger, og så hadde selvbruning, så fikk du både slanke og brune legger. Men altså, mørkt forminsker, og de vil virke slankere om man er brun på leggene ja :D

men husk å vokse leggene da. Jeg har en mor som aldri barberer leggene, hun bruker nylonstrømper... tror hun tror at ingen ser hårene når hun bruker det, men de ligger jo bare klistret inni strømpen, alle ser jo det :D

Annonse

Gjest slimmmmmz

OI, lurer på om det funker på resten av kroppen også? ;-)

Mørkt virker optisk forminskende og slankende, huden vil se fastere og sunnere ut.

Se for deg to lubne jenter. Hun ene er brun og hun andre er kritthvit. Ved første øyekast vil den brune jenta se både freshere og slankere ut. Dessuten vil hvitt få de fleste skavanker til å vises bedre, både appelsinhud, synlige årer, sår osv....

Så på med selvbruning folkens :D mEN husk å skrubbe huden godt og bruke en god lotion, det er penere med blek hud enn en skjoldete hud pga dårlig påført selbruner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...