Gjest Magna Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Hvorfor går kjemiske fabrikker til samtalebehandling? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Fordi samtaler endrer kjemien. Når du har lest dette, er hjernen din endret i forhold til før du leste det :-) 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Fordi samtaler endrer kjemien. Når du har lest dette, er hjernen din endret i forhold til før du leste det :-) Hva med medisinene? 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Hva med medisinene? Hvorfor mener dere forskjellig dere fagfolk ift. dette spørsmålet (psykisatere/psykologer) Tenk om dere kunne lest de samme bøkene så hadde ikke hjernevaskingen blitt så total. Det blir vanskelig å forholde seg til........ 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Fordi samtaler endrer kjemien. Når du har lest dette, er hjernen din endret i forhold til før du leste det :-) ok..jeg er vel litt rar.. men kan du fortelle mer??..synes sånt er litt interessant.. Og hvordan kommer dere "hjernevaskere" dere igjennom arbeidsdagen..? Uten å bli hjernevaska selv.. Og hvorfor hjelper samtaleterapi? (og sånne ting) teknisk sett, . hvis du kjeder deg , kan du jo svare.. ellers.. ha en god dag.. 0 Siter
Gjest svinging Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Hvorfor mener dere forskjellig dere fagfolk ift. dette spørsmålet (psykisatere/psykologer) Tenk om dere kunne lest de samme bøkene så hadde ikke hjernevaskingen blitt så total. Det blir vanskelig å forholde seg til........ Hei Magna Har tatt sjangsen på å kutte ut kjemien nå. Kommer rett fra time hos psykiater og gruppepsykolog som hadde ulik reaksjon. Psykiateren, som er individualterapeuten min, var villig til å gi det en sjangse. Men han oppfordrer meg til å si ifra før det går galt..... Psykologen satte teen i halsen, men prøvde å ta seg inn igjen. Hun er svært skeptisk, men skal snakke med legene. Jeg kjenner meg levende, jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.