Gå til innhold

Nordby, shoppingsenter, åpent på søndager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal selv en tur innom der neste helg ,,, hva er lurt å se etter der?????har hatt noen turer for lenge siden,vi bor langt unna så vi snakker mange år, men nå skal vi på de kanter og tenkte ta turen innom :) Hører jo det er sååå billig, men hva jeg skal kjøpe har jeg ingen ide på.

Hva er det mest å tjene på da ???

Noen son vet?

Gjest Vurderer tur i morgen

skal selv en tur innom der neste helg ,,, hva er lurt å se etter der?????har hatt noen turer for lenge siden,vi bor langt unna så vi snakker mange år, men nå skal vi på de kanter og tenkte ta turen innom :) Hører jo det er sååå billig, men hva jeg skal kjøpe har jeg ingen ide på.

Hva er det mest å tjene på da ???

Noen son vet?

Jeg var der på søndag og kjøpte 10 kg med kjøtt(haha) andelår, andebryst, kjøttdeig, svinefilè, biff, kyllingvinger, kylling, osvosv. masse gode oster og kjøttpålegg. Mye å spare på kjøtt i alle former. kjøpte sigaretter til en som røyker, snus til en som bruker det. Alkohol trengte jeg ikke men der er jo pol i strømstad en kort svipp unna nordby for den som vil det, kjempe koselig liten by som daglig invaderes av harryhandlende nordmenn :-) Jeg synes nordby senteret er kjempekoselig, mye godteri og snacks, og kos å bare gå rundt å kikke og spise litt. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...