Gå til innhold

helt greit eller kime til sjalusi?

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har vært enslig mor i mange år synes jeg det hadde vært utrolig kjipt om mødrene til venninnene til datteren skulle tenke sånn.

Da hadde jeg blitt ganske avskåret fra kontakt med foreldrene til de andre ungene, det er jo ikke alltid mødre er hjemme heller.

Dette handler MYE mer om morens forhold til mannen sin, enn alenemoren. Det er ikke slik at alle alenemødre er på jakt etter andre kvinners menn... De er faktisk ganske sjelden det...

Helt enig med deg, Persille!

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Jeg spør fordi jeg har hørt folk si iblant at enslige kvinner ofte kan bli oppfattet som en trusel mot andres parforhold. Selv tenker jeg ikke i de baner i det hele tatt, for jeg er så til de grader ikke interessert i gifte menn. Jeg er bare litt ukjent med hva som er vanlig sosiale koder her, og hvordan ting kan oppfattes, derfor spør jeg. Jeg er selv den enslige mamman her.

Jeg synes det virker helt utrolig at et menneske målbevisst går inn for å forsøke å "kapre" en gift mann.... Det er nok heller noen gifte kvinner som innbiller seg saker og ting og som ser spøkelser på høylys dag ;)

Hadde ikke reagert på dette men noen har kansje det. Jeg har ei venninne som er gift med en muslimsk mann. Hun kan ikke besøke venninner vist mannen til venninnen er hjemme. Eller hun kan ikke ta i mot besøk av søsteren sin og mannen hennes vist mannen til venninnen min ikke er hjemme

Beklager, kan ikke dy meg. Det heter hvis, ikke vist

Gjest trådstarter

Hadde ikke reagert på dette men noen har kansje det. Jeg har ei venninne som er gift med en muslimsk mann. Hun kan ikke besøke venninner vist mannen til venninnen er hjemme. Eller hun kan ikke ta i mot besøk av søsteren sin og mannen hennes vist mannen til venninnen min ikke er hjemme

Da hadde jeg satt foten ned hvis jeg var henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...