Gå til innhold

Rusmisbrukende mødre

Anbefalte innlegg

http://mammanett.no/gravid/narkoman/ukens_historie37

Og alle hjerter gleder seg. Jeg leser kun "meg meg meg meg meg meg meg og meg". At det barnet antakelig er ødelagt og kommer til å slite med senskader hele livet er liksom ikke på tapetet engang.

Og barnet får antakelig ikke en brøkdel av hjelp denne dama har brukt og vraka før hun VALGTE selv å holde seg rusfri, IKKE medikamentfri.

Jeg er ikke imponert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370062-rusmisbrukende-m%C3%B8dre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Mye i denne historien som skurrer.... Vet ikke helt hva jeg synes om kombinasjonen metadon og graviditet, så dokumentaren om metadonbabyene og den var helt grusom. Det er ikke en menneskerett og få barn, kanskje de burde ha det som betingelse for at man fikk metadon at man ikke ble gravid? Det er en del andre medisiner også som man ikke bør kombinere med graviditet...

Enig! Mye i denne historien som skurrer.... Vet ikke helt hva jeg synes om kombinasjonen metadon og graviditet, så dokumentaren om metadonbabyene og den var helt grusom. Det er ikke en menneskerett og få barn, kanskje de burde ha det som betingelse for at man fikk metadon at man ikke ble gravid? Det er en del andre medisiner også som man ikke bør kombinere med graviditet...

Så en dokumentar en gang der en lege uttalte at abstinensene hos medaton-babyer er mye kraftigere enn de som har heroin i blodet... Begge dele skulle vært forbudt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...