Gå til innhold

Dette er da vel ikke et rekkehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er jo i Bærum. Hadde den ligget i Groruddalen, ville det vært en blokk. (Jeg har også vært i Eiksveien mange ganger.)

Dessuten er det en boligannonse. Både leilighetstyper og geografiske områder skifter ofte navn ved salg.

Jeg så noe tilsvarende avertert som "rekkehusblokk" for mange år siden. Men det var på Veitvet.

Annonse

Er det to leiligheter på to plan over hverandre? Da er det blokk i min hjerne

Rekkehus er akkurat det...hus i rekke. De sitter fast i hverandre, men bare på siden, ikke over/under

Får du en bolig til på toppen/over, så kvalifiserer det til blokk. Det finnes små og store blokker liksom :)

Gjest Fra Bærum

Dette er jo i Bærum. Hadde den ligget i Groruddalen, ville det vært en blokk. (Jeg har også vært i Eiksveien mange ganger.)

Dessuten er det en boligannonse. Både leilighetstyper og geografiske områder skifter ofte navn ved salg.

Jeg så noe tilsvarende avertert som "rekkehusblokk" for mange år siden. Men det var på Veitvet.

Vel, jeg bor i Bærum. Og vi kaller den type bebyggelse for lavblokk. Her er det megler som har tatt en spansk en, det har ikke noe med Bæum å gjøre.

Blokka var jo nesten maken til blokkene på Veitvet ja,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...