Gå til innhold

Kjempetabbe på Facebook!

Kåre Kruttlapp den første ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

'' Og så får resten være historie.''

Det var jo trist at det skulle få slike konsekvenser.

Ja jeg er veldig lei meg .. og derfor er det godt å få disse synspunktene fra dere. Men jeg er allikevel såpass ettertenksom nå at jeg tar innover meg hennes reaksjon nå og adferd de gangene vi har vært i lag. Og selv om jeg har vært blendet av forelskelse så har jeg rett og slett ikke vært trygg på henne. Og jeg er også litt lettet .. hvis det kan stoppe her. Og ja jeg er svak for denne dama det skal jeg innrømme. Men det var kaos for mange år siden og kaos nå så da ringer det noen bjeller som forteller meg at det vil fortsette å være kaos .. hvis vi skulle bli "oss" .. trur eg ..! ;)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp den første ;)

16

• Sør

1

• Katt-ja

1

• EnolaGay

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Trøsteklem*

Det er bra at du nå innser at du ikke gjorde noe galt, det var hun som overreagerte til de grader.

''Det er bra at du nå innser at du ikke gjorde noe galt, det var hun som overreagerte til de grader.''

Greit nok at hun sikkert overreagerte, men å si at han ikke gjorde noe galt er vel å trekke det litt langt. Man poster virkelig ikke en slik beskjed på veggen i en slik situasjon. Greit at det ikke var med vilje, men å si at det ikke var galt støtter i alle fall ikke jeg.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja jeg er veldig lei meg .. og derfor er det godt å få disse synspunktene fra dere. Men jeg er allikevel såpass ettertenksom nå at jeg tar innover meg hennes reaksjon nå og adferd de gangene vi har vært i lag. Og selv om jeg har vært blendet av forelskelse så har jeg rett og slett ikke vært trygg på henne. Og jeg er også litt lettet .. hvis det kan stoppe her. Og ja jeg er svak for denne dama det skal jeg innrømme. Men det var kaos for mange år siden og kaos nå så da ringer det noen bjeller som forteller meg at det vil fortsette å være kaos .. hvis vi skulle bli "oss" .. trur eg ..! ;)

Jeg tenker at hun kan ha det vanskelig og være ustabil nå i den situasjonen hun befinner seg i, men hvis du har erfring med at hun er vasnkelig ifra før av, er det vel ikke noe å satse på. Det høres uansett ut som det er for tidlig for henne og gå inn i et nytt forhold nå.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Det er bra at du nå innser at du ikke gjorde noe galt, det var hun som overreagerte til de grader.''

Greit nok at hun sikkert overreagerte, men å si at han ikke gjorde noe galt er vel å trekke det litt langt. Man poster virkelig ikke en slik beskjed på veggen i en slik situasjon. Greit at det ikke var med vilje, men å si at det ikke var galt støtter i alle fall ikke jeg.

Da er jeg ikke den eneste som tenker slik. Begynte å lure på om det var noe rart med meg som ikke ville hatt en slik melding på veggen min :-)

Skrevet

Ja jeg gjorde noe galt .. dvs å lengte etter henne og sende henne noen trøsteord ..! Og så gjorde jeg den feilen å sette de ordene på veggen hennes. De avslørte ingenting , kun omtanke men sitter man med dårlig samvittighet som vi begge gjør så forsterker det alt. Og ja jeg må ta smekken nå.

Skrevet

Det hender jeg lurer på om folk kan lese. Han avslørte ikke noe i meldingen. Den ble ikke postet på veggen med vilje, og han slettet den etter få sekunder, straks han så at den var postet feil.

Skrevet

Det hender jeg lurer på om folk kan lese. Han avslørte ikke noe i meldingen. Den ble ikke postet på veggen med vilje, og han slettet den etter få sekunder, straks han så at den var postet feil.

Jeg kan lese, hvis det var det du lurte på. Jeg har sett hva trådstarter skriver at han skrev, og jeg mener fortsatt at noe slikt poster man ikke på veggen i en slik situasjon. Du kan være så uenig du vil, men beskyld ikke folk for ikke å kunne lese.

Skrevet

Jeg kan lese, hvis det var det du lurte på. Jeg har sett hva trådstarter skriver at han skrev, og jeg mener fortsatt at noe slikt poster man ikke på veggen i en slik situasjon. Du kan være så uenig du vil, men beskyld ikke folk for ikke å kunne lese.

Han trodde jo han hadde lagt den i meldinger. Det var en feiltagelse i forbindelse med fb-appen på mobilen som ikke oppførte seg som han forventet.

Skrevet

Man poster ikke slikt med vilje ..! Jeg ville aldri i livet villet gjøre slikt for å vise andre at "her er jeg" .. i en slik situasjon. Det var et uhell og jeg er veldig veldig lei meg for denne blemma. Ikke minst at hun har fått større problemer enn det hun hadde fra før.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

'' jeg tenker på henne og hva hun står oppe i ..! ''

Dette sto det og siden mottageren reagerte er dette nok til at hun føler at han avslørte noe. Det kan hende hun har voksne barn på vennelista, svigerforeldre og andre som lurer på hva det er hun står oppe i og begynner å stille spørsmål. Dette kan altså være nok til at folk lurer og det er ikke sikkert at hun ønsker spørsmål og har tenkt å avsløre noe som helst enda og derfor ikke vet hva hun skal svare på spørsmålene.

Trådstarter har altså helt rett i at det var en tabbe, men jeg skjønner at det ikke ble gjort med vilje. Han må bare holde tunga rett i munnen neste gang han skal skrive en såpass personlig melding.

Skrevet

Han trodde jo han hadde lagt den i meldinger. Det var en feiltagelse i forbindelse med fb-appen på mobilen som ikke oppførte seg som han forventet.

Jada, jeg vet alt det der, men jeg reagerte på at Hulderen sa han ikke hadde gjort noen feil. Jeg mener han har gjort en feil, selv om det slett ikke var med vilje.

Skrevet

Amen! *har-vært-målløs-ei-stund* ;)

Skrevet

''og jeg mener fortsatt at noe slikt poster man ikke på veggen i en slik situasjon.''

Nettopp derfor sletta han den med det samme....når han skjønte han hadde feilposta!!

Skrevet

Man poster ikke slikt med vilje ..! Jeg ville aldri i livet villet gjøre slikt for å vise andre at "her er jeg" .. i en slik situasjon. Det var et uhell og jeg er veldig veldig lei meg for denne blemma. Ikke minst at hun har fått større problemer enn det hun hadde fra før.

Jada, vi er enige vi :) Jeg er bare ikke enig i at Hulderen mener du ikke har gjort noe feil. Man kan fint gjøre en feil selv om det ikke er med vilje.

Skrevet

Jada, vi er enige vi :) Jeg er bare ikke enig i at Hulderen mener du ikke har gjort noe feil. Man kan fint gjøre en feil selv om det ikke er med vilje.

Det er alltids lett å finne noe å krangle om ;)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Nei sant nok. Hun har for ca 10 år siden også vært i samme situasjon separert i 6 mnd pga utroskap med en annen mann og sier hun angrer den dag i dag på at hun gikk tilbake. Jeg kan veldig godt forstå den angeren men hun burde jo på langt tidligere tidspunkt blitt alene og funnet tilbake til friheten. Og ikke surre med andre på si ..! Og hvor mange hun har hatt aner jeg ikke. Og den gang vi var unge og hadde følge så var det akkurat samme surret fra hennes side.

Men jeg falt pladask igjen .. og er blitt innhentet av fortiden og hennes personlighet som alltid har gjort meg svært usikker. Så jeg er veldig i tenkeboksen nå og erkjenner vel at min koselige hilsen på hennes vegg ikke var så enormt ødeleggende som hun vil ha det til. Det er vel mere hennes dårlige samvittighet og at hun eskalerer dette til noe større enn det det egentlig er.

Du kan da ikke mene at det er et problem at du slipper unna dette ludderet først som sist.

Eller har du et snodig ønske om å være den neste som blitt bedratt?

Skrevet

Det er alltids lett å finne noe å krangle om ;)

Jøss, hva sliter du med? Det er jo ikke snakk om å krangle her. Krangler man fordi man ikke er enig i Hulderens beskrivelse? Dette her blir bare for dumt.

Skrevet

Jøss, hva sliter du med? Det er jo ikke snakk om å krangle her. Krangler man fordi man ikke er enig i Hulderens beskrivelse? Dette her blir bare for dumt.

Jeg tror ikke jeg sliter sånn egentlig - blir bare litt oppgitt over at man skal henge seg opp i detaljer ;)

Trådstarter er oppriktig lei seg for at han har gjort en tabbe og han fiksa det så godt han kunne. Da er det greit å slippe å gå klint inn i trynet hvor enormt stor denne tabben evt var ;)

Skrevet

'' jeg tenker på henne og hva hun står oppe i ..! ''

Dette sto det og siden mottageren reagerte er dette nok til at hun føler at han avslørte noe. Det kan hende hun har voksne barn på vennelista, svigerforeldre og andre som lurer på hva det er hun står oppe i og begynner å stille spørsmål. Dette kan altså være nok til at folk lurer og det er ikke sikkert at hun ønsker spørsmål og har tenkt å avsløre noe som helst enda og derfor ikke vet hva hun skal svare på spørsmålene.

Trådstarter har altså helt rett i at det var en tabbe, men jeg skjønner at det ikke ble gjort med vilje. Han må bare holde tunga rett i munnen neste gang han skal skrive en såpass personlig melding.

Du har helt rett. Både voksne barn og svigerforeldre er på vennelista. Og jeg forstår hennes reaksjon men at jeg skulle bli overøst med raseri og når jeg også ber om den dypeste unnskyldning og legger meg dønn flat og forteller at jeg er lei meg så hadde det vært på sin plass fra hennes side en tilgivelse. Jeg har ikke lurt henne ut i dette. Jeg tar mitt ansvar.

Skrevet

Du kan da ikke mene at det er et problem at du slipper unna dette ludderet først som sist.

Eller har du et snodig ønske om å være den neste som blitt bedratt?

Hehe ..! Nei jeg har ikke et ønske om å bli den neste som blir bedratt. Og derfor ringer det svære klokker og lyser røde lamper i hodet mitt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...