Gå til innhold

Andre tabber på Facebook

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gjort det samme med naboen ovenpå for å prøve å finne ut hvor lenge han skulle være hjemme og feste.Han blir bråkete om han er alene hjemme. Heldigvis har han samme navn som en kjent idrettsutøver, og jeg kunne unnskylde meg med at jeg hadde søkt på den.

Annonse

Jeg har ikke så langt tabbet meg ut på Facebook, men derimot på sms. Jeg skrev en veldig privat kosemelding til kjæresten min som istedet havnet hos lærerinna til dattera mi. Jaddda... Sånn kan det gå...

Hehe... min mann har gjort omtrent det samme. Han sendte en sms om hva hadde lyst til å gjøre med meg - til sin 67 år gamle mannlige sjef ;-))

Hehe... min mann har gjort omtrent det samme. Han sendte en sms om hva hadde lyst til å gjøre med meg - til sin 67 år gamle mannlige sjef ;-))

''min mann har gjort omtrent det samme. Han sendte en sms om hva hadde lyst til å gjøre med meg - til sin 67 år gamle mannlige sjef''

Oisann :-)

''min mann har gjort omtrent det samme. Han sendte en sms om hva hadde lyst til å gjøre med meg - til sin 67 år gamle mannlige sjef''

Oisann :-)

Sjefen - som aldri før har bruk smiley til min mann - bemerket med avsluttende smiley at den nok ikke skulle til han, og har aldri siden kommentert den. Det er grenser for hvor tett man ønsker å komme på kollegaer i grunnen hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...