Gå til innhold

Tenker på død

Anbefalte innlegg

Gjest meningsløst

Så mange folk som dør og jeg blir berørt av det, selv om jeg ikke kjenner dem personlig men vet godt hvem de er. Kommer ikke til å se dem mer og det er vondt, det er trist. Er det unormale følelser?

Ser for meg de døde som levende, glade og lattermilde. Men kommer ikke til å se dem mer nå. Tenker mer på de jeg kjenner som er borte når andre dør, tenker på dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370098-tenker-p%C3%A5-d%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meningsløst

Det tror jeg er helt normale følelser :)

Takk :)

Lei av å høre "du er født med en sårbarhet". Tror jeg sletts ikke! Og hvorfor forventes det da at jeg skal stå oppreist alltid, selv om verden rundt meg raser sammen? Klarer jeg det da som er så sårbar? Er ikke sårbar men sterk, ellers kunne jeg ikke stått oppreist! Reiser meg gang på gang etter tragiske hendelser, rart ingen tar det med i betraktningene.

Ha en god dag ambrose :)

Takk :)

Lei av å høre "du er født med en sårbarhet". Tror jeg sletts ikke! Og hvorfor forventes det da at jeg skal stå oppreist alltid, selv om verden rundt meg raser sammen? Klarer jeg det da som er så sårbar? Er ikke sårbar men sterk, ellers kunne jeg ikke stått oppreist! Reiser meg gang på gang etter tragiske hendelser, rart ingen tar det med i betraktningene.

Ha en god dag ambrose :)

Håper du har hatt en fin dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...