Gjest Solslikker?! Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Vi er desperate etter sol og varme, men hvor bør vi reise i høstferien? Vil gjerne ha all inclusive. Ungene er 9 og 10. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Nå er det generellt dyrere å reise i høstferie,men noen knalltilbud finnes vel. Jeg ville bare ha satt meg ned å sett på alle reiseselskapenes tilbud www.ving.no www.solia.no www.startour.no www.allinclusive.no www.apollo.no Lykke til. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Nå er det generellt dyrere å reise i høstferie,men noen knalltilbud finnes vel. Jeg ville bare ha satt meg ned å sett på alle reiseselskapenes tilbud www.ving.no www.solia.no www.startour.no www.allinclusive.no www.apollo.no Lykke til. trodde forøvrig at jeg klarte å lage linker,men den gang ei hehe... 0 Siter
Nord og ned Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Ville valgt Kypros såpass sent i sesongen. Alternativt Gran Canaria, men dit er det jo lenger. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Skal man reise charter er vel de beste pakkene solgt for lengst når det gjelder høstferien. Men fordelen er jo at det er utrolig mange steder det er deilig på det tidspunktet, så det burde være gode muligheter for å finne noe. Spania, Hellas, Tyrkia, diverse øyer i Middelhavet.... utvalget er stort! 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Var i Hellas på samme tidsspunkt i fjor. Da var det badetemperatur (for oss nordmenn, ikke for grekerne) 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Da er kypros stedet. Sikrere enn mye annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.